افشا مشخصات گوشی Realme C30s پیش از معرفی

افشا مشخصات گوشی Realme C30s پیش از معرفی

Realme در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه اقتصادی جدید در هند به نام Realme C30s است. این دستگاه قرار بوده در تاریخ 14 سپتامبر طی ساعت 12 عصر IST معرفی شود و این شرکت همچنین برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که قیمت دستگاه آینده را فاش می کند.

طبق گفته TheCluesTech، این گوشی در دو پیکربندی رم و فضای ذخیره سازی موجود خواهد بود: 2 گیگابایت رم با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 3 گیگابایت رم با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی. قیمت مدل پایه 7999 روپیه خواهد بود. در حالی که نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل روپیه 8799 خواهد داشت.

تا کنون، صفحه محصول Realme C30s نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با طراحی ناچ است. با توجه به اینکه این گوشی ارزان قیمت محسوب شده، می توانیم صفحه نمایش HD+ با نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز را مشاهده کنیم. نمایشگر 16.7 میلیون رنگ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 88.7 درصدی خواهد داشت.

این گوشی دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و برای امنیت یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شد. در بخش نرم افزاری، این گوشی تحت رابط کاربری Realme UI S Edition مبتنی بر اندروید 12 عمل می کند.

برای بخش دوربین، C30s دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب دستگاه همراه با فلاش LED است. در قسمت سلفی، دوربین 5 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. جزئیات مربوط به چیپست دستگاه هنوز در دست نیست. با این حال، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با یک چیپ UNISOC T612 عرضه شود. در نهایت، سایت رسمی تاکنون از دو رنگ آبی و مشکی رونمایی کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند زیرا برند چینی هنوز اطلاعات کافی ارائه نداده و این گوشی اقتصادی نیز تا 14 سپتامبر خبری از آن نخواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات گوشی REALME V30

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی Realme C30s پیش از معرفی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *