اندروید 14 صفحه کلیدهای فیزیکی را با تبلت های گلکسی مفیدتر می کند

اندروید 14 صفحه کلیدهای فیزیکی را با تبلت های گلکسی مفیدتر می کند

اندروید 14 ویژگی های جدید زیادی را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی به ارمغان می آورد. یکی از این ویژگی های جدید شامل لیست گسترده ای از میانبرهای صفحه کلید است. این بدان معناست که اگر از تبلت گلکسی با لوازم جانبی صفحه کلید استفاده می‌کنید، پس از دریافت به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید و فعالیت بیشتر را با استفاده از میانبرهای صفحه کلید انجام دهید.

میشال رحمان متخصص اندروید کشف کرده است که گوگل به طور گسترده لیست میانبرهای صفحه کلید بومی را با اندروید 14 گسترش داده است. این میانبرهای صفحه کلید جدید در نسخه دوم بتا اندروید 14 یافت شد. برخی از میانبرهای جدید صفحه کلید جدید اکنون شامل تغییر زبان ورودی (Ctrl) هستند.

در مقایسه، اندروید 13 فقط سیزده میانبر فیزیکی صفحه کلید را ارائه می دهد: صفحه اصلی، بازگشت، برنامه های اخیر، اعلان ها، فهرست میانبرهای صفحه کلید، تغییر چیدمان صفحه کلید، کمک، مرورگر، تقویم، مخاطبین، ایمیل، موسیقی و پیام ها.

در اندروید 14 مجموعا 29 میانبر فیزیکی صفحه کلید وجود دارد. از آنجایی که گوگل اکنون بیشتر بر روی گوشی ها و تبلت‌های تاشو تمرکز دارد که می‌توانند بهره‌وری بیشتری ارائه دهند، افزودن میانبرهای فیزیکی صفحه کلید بیشتر منطقی است. امیدواریم شاهد برنامه‌های بهینه‌سازی تبلت‌های بیشتری از گوگل، سامسونگ و دیگر توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث باشیم.

در اخباری مرتبط سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 است که انتظار می‌رود اواخر امسال برگزار شود. افشای اطلاعات اخیر نگاهی اجمالی به طراحی مدل مورد انتظار گلکسی واچ 6 کلاسیک ارائه می کند. رندرهای سه بعدی مبتنی بر CAD، به لطف افشاگر صنعت OnLeaks با همکاری MySmartPrice، عناصر کلیدی طراحی ساعت هوشمند را آشکار کرد.

تصاویر فاش شده گلکسی واچ 6 کلاسیک را در رنگ مشکی براق به نمایش می گذارند. این دستگاه دارای یک قاب فلزی بادوام و یک مچ بند سیلیکونی راحت با یک گیره مغناطیسی است. قابل ذکر بوده که ساعت یک صفحه نمایش دایره ای 1.47 اینچی Super AMOLED دارد که با یک قاب چرخان ضخیم احاطه شده که یادآور گلکسی واچ 4 کلاسیک محبوب است.

در سمت راست قاب، Galaxy Watch 6 Classic دارای دو دکمه است، در حالی که سمت چپ تمیز و بدون تزئین باقی می ماند. در پشت ساعت هوشمند یک سنسور ضربان قلب و سنسورهای PPG (Photoplethysmography) قرار دارد که نشان دهنده تمرکز بر قابلیت های پیشرفته نظارت بر سلامت است. اگرچه مشخصات خاصی در این افشاگری فاش نشده، اما صاحبان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که Galaxy Watch 6 Classic طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند فشارسنج، تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، ECG، ژیروسکوپ، GPS، NFC، ردیابی خواب و سنسور دما را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  معرفی 6 برنامه برای زمان بندی برگزاری جلسات آنلاین

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اندروید 14 صفحه کلیدهای فیزیکی را با تبلت های گلکسی مفیدتر می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *