نسخه هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo راهی بازار شد

نسخه هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo راهی بازار شد

شرکت ردمی پیشتر گوشی میان رده جذاب ردمی نوت 12 توربو را معرفی کرد. دستگاهی که از چیپ اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 قدرت گرفته و مشخصات کلیدی برجسته شامل آن شد.

در کنار نسخه ساده، یک مدل هری پاتر ادیشن هم معرفی شد که دارای طراحی برگرفته از این فیلم است. به تازگی ردمی فروش نسخه هری پاتر ادیشن ردمی نوت 12 توربو را آغاز کرد.

وقتی صحبت از نمایشگرهای گوشی های هوشمند به میان می آید، معمولاً می بینیم که بازیکنان بزرگی مانند BOE یا سامسونگ پنل هایی را برای دستگاه های محبوب ارائه می دهند. برخی از برندهای چینی نیز نمایشگرهای ساخت TCL را انتخاب کرده اند. با این حال، Tianma یکی دیگر از نام های شناخته شده در صنعت است که به دلیل توسعه پنل های همه جانبه مورد استفاده در گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون ها شناخته شده است.

نمایشگر ساخت Tianma که در Redmi Note 12 Turbo استفاده شده، دارای مشخصات سطح بالاست. طبق گفته Redmi، این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر 2400×1080 پیکسل، حداکثر روشنایی 1000 نیت و پشتیبانی از عمق رنگ 12 بیتی است. این پنل می تواند 68.7 میلیارد رنگ را نمایش داده و از آرایه پیکسلی آسیاب بادی شکل استفاده می کند که ادعا می شود مصرف انرژی بیشتری دارد.

در اخباری مرتبط مشخص شد که نسخه 1 ترابایتی گوشی Redmi Note 12 Turbo تنها در چند ثانیه فروش آن به اتمام رسیده و فروش قابل توجهی داشته است. به نظر رسیده در کنار سخت افزاری قابل توجه، ردمی نوت 12 توربو با حافظه رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی گزینه فوق العاده محسوب می‌شود.

درباره این گوشی باید بیان داشت که شرکت شیائومی به تازگی از گوشی Redmi Note 12 Turbo رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که اولین مدل با چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 شناخته می‌شود و طراحی قابل توجهی دارد.

در کنار این چیپ حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 1 ترابایتی UFS 3.1 هم تعبیه شد. Redmi Note 12 Turbo یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز هم دارد. این پنل دارای یک حفره دوربین در وسط بوده که کیفیت 16 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Redmi Book Pro 14 2022 معرفی شد

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت ردمی مراجعه کنید.

منبع

4.4/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : نسخه هری پاتر گوشی Redmi Note 12 Turbo راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *