افشا مشخصات گوشی نوکیا XR21 5G

افشا مشخصات گوشی نوکیا XR21 5G

در گزارش اخیر، Winfuture.de رندرهای مطبوعاتی از یک گوشی مقاوم سری XR نوکیا را فاش کرد. از آنجایی که نام این گوشی مشخص نبود، این نشریه پیش بینی کرد که می‌توان آن را نوکیا XR30 نامید، جانشین نوکیا XR20 که در سال 2021 معرفی شد. در گزارشی جدید، این نشریه تمام اطلاعات کلیدی مشخصات را فاش کرده است. همچنین آشکار شده که گوشی با نام XR21 5G عرضه خواهد شد.

Nokia Sentry 5G اولین بار در نقشه راه HMD Global در سال گذشته رویت شد و به تازگی برخی اطلاعات از آن در کنار تصاویر رندر به دست آمده است. رندرهای فاش شده از گوشی مقاوم نوکیا نشان می دهد که این دستگاه مجهز به دو سنسور دوربین و یک فلاش در عقب است و حروف XR هم به وضوح قابل مشاهده بوده و جایگزین نام تجاری Zeiss می شود. این تغییر به دلیل پایان همکاری با برند آلمانی دوربین است.

در قسمت سلفی، گوشی آینده نوکیا XR 5G دارای صفحه‌نمایش حفره دار با حاشیه‌های درشت محسوب می شود. طراحی کلی این گوشی مشابه مدل های قبلی نوکیا است. ویژگی‌های مقاوم این گوشی شامل یک محفظه بادوام شده که آن را در برابر ضربه و آسیب آب مقاوم می‌کند و برای فعالیت‌های خارج از منزل و افرادی که همیشه در حال حرکت هستند ایده‌آل خواهد بود.

طبق نقشه راه فاش شده، نوکیا XR 5G آینده با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی عرضه می شود. سیستم دوربین عقب آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید می شود. برای سلفی، دوربین 16 مگاپیکسلی دارد. احتمالا قیمت آن بیش از 499 دلار خواهد بود.

در اخباری مرتبط HMD Global چندین گوشی جدید تحت سری C معرفی کرده که نوکیا C12 و C12 Plus از جمله آنها هستند. این تلفن های هوشمند نوکیا گزینه اقتصادی بوده و با ویژگی های قابل قبول به فروش می رسند. به نظر می رسد این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید با تراشه اسنپدراگون 662 است. دستگاه مورد بحث را می توان نوکیا C300 نامید و اخیراً با جزئیات جالب توجه در Geekbench رویت شد.

بیشتر بخوانید  ساعت های هوشمند Steel HR نوکیا پیش فروش می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی نوکیا XR21 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *