مایکروسافت به این زودی ها Surface Duo 2 را از دور خارج نمی کند

مایکروسافت به این زودی ها Surface Duo 2 را از دور خارج نمی کند

مایکروسافت Surface Duo 2 اخیراً تقریباً در همه جای ایالات متحده موجود نیست. این باعث شد بسیاری تصور کنند که این شرکت بالاخره تولید این دستگاه را متوقف کرده است. با این حال، به نظر می رسد که این محصول هنوز زنده است.

گوشی نمایشگر دوگانه غول فناوری آمریکایی در بسیاری از فروشگاه‌ها موجود نبود و مکان‌های Best Buy موجودی نداشتند. به این معنی که شایعاتی مبنی بر عدم تولید سرفیس دوو 2 جدید توسط این برند وجود داشت. اما در حال حاضر، این شرکت رسما خلاف این را تایید کرده است و بیان می کند که «ما می دانیم که عرضه در حال حاضر در بازارهای مختلف با کمبود تقاضا مواجه است. در حالی که در حال حاضر اطلاعات موجودی برای به اشتراک گذاشتن نداریم، Surface Duo همچنان بخش مهمی از مجموعه سرفیس است.

این اساساً به این معنی است که علیرغم مواجهه با مشکلات موجودی، هیچ برنامه ای برای توقف محصول به این زودی ندارد. برای کسانی که نمی‌دانند، پیدا کردن مدل‌های جدید Surface Duo 2 برای ماه‌هاست که دشوار است. مایکروسافت در ابتدا ادعا کرده بود که کمبود قطعات دلیل اصلی این امر است. اما علیرغم مشکلات موجود در سهام، به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان به عرضه‌های اندرویدی خود اختصاص دارد و دارندگان Surface Duo 2 نیز ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کنند که برنامه‌ریزی‌شده برای عرضه بیشتر در اواخر امسال است.

به گفته منابع نزدیک به این موضوع، این شرکت در حال حاضر روی نسل سوم گوشی اندرویدی سرفیس نیز کار می کند. با این حال، جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه هنوز در دسترس است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بمانید، زیرا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این مدل در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد. مشخص نیست نسل بعدی محصول مایکروسافت چه زمانی معرفی خواهد شد. این شرکت در تلاش بوده تا مدل هایی بهبودیافته ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویندوز 10 در ماه نوامبر آپدیتی را دریافت خواهد کرد

نظرات در مورد : مایکروسافت به این زودی ها Surface Duo 2 را از دور خارج نمی کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *