افشا مشخصات گوشی ایسوس ROG Phone 7

افشا مشخصات گوشی ایسوس ROG Phone 7

شرکت ایسوس در نظر دارد طی رویداد 13 آوریل سری گوشی گیمینگ ROG Phone 7 را معرفی کند. تلفن های هوشمندی که از طراحی هیجان انگیز و مشخصات کلیدی قدرتمندی بهره می برند.

ROG Phone 7 به عنوان جانشین ROG Phone 6 راهی بازار خواهد شد و تفاوت هایی در طراحی و مشخصات پیدا خواهد کرد. نوع استاندارد پیشتر در سایت صدور گواهی از جمله TENAA، 3C و Geekbench رویت شده است. در حال حاضر Abhishek Yadav، یکی از افشاگران صنعت بیان داشته که این بار فقط ROG Phone 7 و 7 Ultimate در کار بوده و نسخه پرو ارائه نخواهد شد.

در ادامه با مشخصات کلیدی دو مدل آشنا خواهیم شد.طبق گفته Yadav، گوشی ROG Phone 7 و 7 Ultimate مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند و از سیستم عامل اندروید 13 بهره می برد. همچنین در عقب سه حسگر دوربین داشته که متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، حسگر 13 مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر ماکرو 8 مگاپیکسلی خواهد بود. البته حسگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و نسبت به قبل تفاوت چندانی ندارد.

ابعاد ROG Phone 7 و 7 Ultimate بیش از 173 در 77 در 10.3 میلی متر و وزن آنها 239 گرم است. انتظار داریم تنها تفاوت این دو گوشی در رم و نوع حافظه داخلی باشد. افشاگر اضافه می کند که ROG Phone 7 Ultimate دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

لیست گواهی 3C نسخه استاندارد ROG Phone 7 فاش کرده که گوشی دارای شارژ 65 واتی بوده و با باتری 6000 میلی آمپرساعتی عرضه می شود. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند تایوانی چه محصولی را برای معرفی تدارک دیده است. این شرکت در تلاش بوده هر سال نسل جدید گوشی های هوشمند گیمینگ خود را معرفی و عرضه دارد.

در این بین سری راگفون 7 به عنوان جانشین مستقیم راگفون 6 شناخته می شوند. پیش بینی شده دو مدل ابتدا در ایالات متحده عرضه شده و سپس به سایر نقاط خواهد رسید. ایسوس سعی دارد هر سال تعداد گوشی های هوشمند خود را کاهش دهد، بنابراین مدل های مذکور را باید گزینه های جذابی دانست که می‌تواند موردتوجه علاقمندان به گوشی های گیمینگ قرار گیرد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ کروم بوکی ایسوس Chromebook CR11 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی ایسوس ROG Phone 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *