تلفن هوشمند جان سخت موتورولا با پردازنده اسنپدراگون 662 در راه است

موتورولا گوشی های هوشمند متعددی را در سال جاری معرفی و عرضه کرد. دیوایس هایی که هر یک مشخصات قابل توجهی داشته و می‌توانند گزینه کاربردی برای علاقمندان به گوشی هوشمند باشند.

در اوایل سال جاری ، ما گزارش داده بودیم كه موتورولا گوشی هوشمند ناهمواری جدیدی را به بازار عرضه كرده است كه توسط Lenovo ساخته نخواهد شد و بیشتر توسط گروه Bullitt ساخته شده است. اکنون ، یک گزارش جدید نشان داده است که دستگاه ناهموار جدید با یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپری و Qualcomm Snapdragon 662 SoC به زودی وارد بازار خواهد شد.

طبق گزارش DealNTech ، سازنده تلفن های هوشمند مستقر در انگلستان ، Bullitt Group ، گوشی های هوشمند مقاوم را برای موتورولا تولید خواهد کرد. این گزارش افزود که این گوشی مقاوم به زودی در بازار عرضه می شود. این دستگاه توسط یک بسته بزرگ باتری 5000 میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 20 وات نیز پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت ، دستگاه 11 نانومتری Snapdragon 662 SoC همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 قرار دارد.

متأسفانه ، جزئیات دقیق تر در مورد دستگاه در حال حاضر ناشناخته است. بعلاوه ، همچنین مشخص نیست که سازنده گوشی های هوشمند دقیقاً چه زمانی گوشی جدید را روانه بازار می کند. اگرچه ، این اولین گوشی هوشمند ناهمواری است که توسط Bullitt Group با استفاده از علائم تجاری و آرم متعلق به هولدینگ های تجاری Motorola ساخته شده است. بنابراین ، می توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات بیشتری در طی چند هفته آینده ظاهر شود. بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید ، زیرا در صورت وجود اطلاعات اضافی در مورد این موضوع ، ما به روزرسانی های بیشتری ارائه خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو زد

نظرات در مورد : تلفن هوشمند جان سخت موتورولا با پردازنده اسنپدراگون 662 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *