رقابت شدید کمپانی های گوگل و سامسونگ برای به دست آوردن بخش سلامت نوکیا

نوکیا

بر طبق گذارشات و اخبار رسمی موجود کمپانی سامسونگ یکی از چهار کمپانی بزرگی‌ است که در تلاش است تا بخش سلامت نوکیا را تصاحب کند. به گفته ی نشریه ی لو موند، این تصمیم ،کمپانی محبوب سامسونگ را در رقابت با کمپانی nest که به کمپانی عظیم گوگل تعلق دارد و دو کمپانی فرانسوی دیگر که در تلاش اند تا این شرکت فعال در زمینه ی ابزار و تکنولوژی های دیجیتال سلامتی را تصاحب کنند.

کمپانی محبوب و همچنین عظیم نوکیا استارتاپ withings را در سال ۲۰۱۶ با هدف ورود به بازار اسمارت سلامتی خریداری کرد. ویدینگز بعد از این که واگذار شد به نوکیا Health تغییر نام پیدا کرد. در حال حاضر این کمپانی که در کشور بسیار زیبا ی فرانسه قرار دارد محصولات دیجیتالی و هوشمند از قبیل ردیاب فعالیت جسمانی، ترازو، حسگر های سنجش خواب را در حوزه ی سلامتی تولید می کند.

نوکیا

بر اساس آنچه که در گزارشات لو موند آمده است قیمت جدید این کمپانی از قیمت قبلی که کمپانی  نوکیا پرداخته بود کمتر خواهد بود و خریدار جدید احتمالا مبلغی حدودا یک صد و نود و دو میلیون دلار پرداخت خواهد کرد. همان طور که گفتیم کمپانی های بزرگ گوگل و سامسونگ در تلاش برای خریدن این کمپانی هستند اما آن طور که از شواهد موجود پیداست کمپانی نوکیا ترجیح می دهد تا این شرکت را را به یک گروه که واقع در کشور فرانسه هستند واگذار کند. این موضوع به دلیل درک اهمیت بخش های مربوط و مرتبط با صنعت هوش مصنوعی در این کشور پیشرفته یعنی فرانسه است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رقابت شدید کمپانی های گوگل و سامسونگ برای به دست آوردن بخش سلامت نوکیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *