افشا مشخصات کلیدی تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022

افشا مشخصات کلیدی تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022

لنوو مجموعه‌ای از تبلت‌های پریمیوم را با نام تجاری Xiaoxin خود عرضه می کندو انتظار می‌رود این شرکت به زودی دستگاه جدیدی به نام لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 را معرفی و عرضه کند. قبل از رونمایی رسمی، برخی از مشخصات کلیدی دستگاه به صورت آنلاین فاش شده زیرا تبلت با شماره مدل TB138FCxxxxx موفق به کسب گواهی 3C شد.

طبق آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Digital Chat Station، لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی بالا خواهد بود. در بخش پرداشی هم چیپ اسنپدراگون 870 کوالکام قلب تپنده آن خواهد بود. این گزارش همچنین می افزاید که این تبلت توسط یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، تبلت لنوو دیگری با شماره مدل TB132FU وجود دارد که گواهی 3C را در چین دریافت کرده است. انتظار می رود این مدل با پردازنده مدیاتک Xunkun 1300T عرضه شود و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی کند. در حال حاضر، تاریخ دقیق عرضه این تبلت‌های جدید از لنوو هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه ممکن است در ماه آگوست سال جاری به صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

در اخباری مرتبط لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های Legion با طراحی خیره‌کننده در رویداد «هوشمندتر تجربه کنید» هند رونمایی کرد. لپ تاپ های Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i لپ تاپ هایی هستند که اخیرا لنوو معرفی کرده است.

تمامی لپ‌تاپ‌های لنوو دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، گرافیک بهتر و عمر باتری طولانی‌تر به عنوان بخشی از طرح نوآوری هوشمندانه‌تر برای مشتریان این شرکت هستند. Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i هر کدام بر روی ویندوز 11 اجرا می شوند و دارای Microsoft Office Home و Student 2021 هستند.

Lenovo Legion 5i و 5i Pro ظاهری مدرن دارند و از باتری 80 وات ساعتی قدرت گرفته که با شارژر ارائه شده در حدود 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شوند. برای اطمینان از تجربه گیمینگ یکپارچه، AI engine 2.0 بازی را به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد و FPS را 20 درصد افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  بخش تلفن هوشمند گیمینگ Legion لنوو بسته شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *