افشا مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+

افشا مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+

هفته گذشته، یک گوشی OPPO با شماره مدل PFZM10 در پایگاه داده سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شد. این لیست نشان داد که این دستگاه از چیپست Dimensity 8100-Max قدرت می گیرد. از این رو، حدس زده می شود که این گوشی هوشمند جدید Reno 8 Pro+ باشد و قرار است با Reno 8 و Reno 8 Pro در 23 می در چین عرضه شود. قبل از رونمایی رسمی، Reno 8 Pro+ با مشخصات کامل در TENAA مشاهده شد.

لیست تنها گوشی اوپو PFZM10 نشان داده است که این اسمارتفون به صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح Full HD + 1080 x 2412 پیکسل را ارائه می دهد. شایعات حاکی از آن است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

برای بخش دوربین سلفی نیز از حسگر 32 مگاپیکسلی بهره می برد. در عقب نیز سه حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد. گوشی هوشمند مذکور مجهز به دیمنسیتی 8100 مکس با 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. فهرست پیش‌سفارش گوشی اوپو در وب‌سایت OPPO چین آشکار شده که در سه نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می رسد. انتظار داریم که دستگاه در سه رنگ مشکی، خاکستری و سبز عرضه شود.

افشا مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+

به نظر می رسد این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد. گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی وارد بازار شود. ویژگی‌های دیگری مانند سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر ColorOS و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می دهد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

در دیگر خبرها آمده اوپو اخیرا تایید کرده است که سری Reno 8 در 23 می در چین معرفی می شود. سری Reno 8 احتمالاً شامل Reno 8 Pro، Reno 8 SE و Reno 8 خواهد شد. از این میان، گفته می شود که نوع ساده با چیپست آینده اسنپدراگون 7 نسل 1 عرضه می شود که انتظار داریم در 20 می رونمایی شود.

در حال حاضر، توییت جدیدی از Mukul Sharma نشان داده است که OPPO ممکن است به زودی سری Reno 8 را در هند معرفی کند، زیرا این دستگاه ها در وب سایت هندی این شرکت مشاهده شده اند. به گفته منبع اطلاعات، Reno 8 Pro و Reno 8 دستگاه هایی هستند که در وب سایت به معرفی قریب الوقوع آن اشاره شده اند.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find N3 با نمایشگر پروضوح از راه می رسد

انتظار می رود که رینو 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. صفحه نمایش دارای یک حفره دوربین در وسط بوده و با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به فروش می رسد. این دستگاه دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 8100-Max و همچنین پردازنده NPU MariSilicon X برای افزایش قابلیت های عکاسی دستگاه خواهد بود. برای بخش دوربین، این گوشی هوشمند با سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی IMX709عرضه خواهد شد. در قسمت عقب، یک ماژول دوربین سه گانه با محوریت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی مجهز خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *