افشا مشخصات ویوو V29 Pro

افشا مشخصات ویوو V29 Pro

Vivo، برند محبوب گوشی های هوشمند، در حال آماده شدن برای رونمایی از سری بعدی V29 در بازارهای جهانی است. گزارش ها حاکی از آن بوده که این سری به بازار هند نیز راه پیدا خواهد کرد.

اخیراً یک تصویر آنلاین از ویوو V29 Pro حکایت از عرضه زودهنگام آن داشته و اکنون این تلفن هوشمند در وب‌سایت رسمی Vivo فیلیپین فهرست شده است. این لیست مشخصات کلیدی را که از جانشین ویوو V27 Pro انتظار دارند، در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق وب سایت رسمی، V29 Pro دارای صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی OLED با وضوح 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این برند ادعا می‌کند که این نمایشگر تجربه بصری لذت بخشی را به کاربران ارائه می دهد. این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه عقب 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی قدرتمند 50 مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری، V29 Pro دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. این بدان معناست کاربران می‌توانند انتظار زمان شارژ سریع و راحت را داشته باشند. علاوه بر این، دستگاه به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد که تجربه کاربری روان و بدون نقص را تضمین می کند.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود این دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 8000 سری 5G باشد. همچنین شایعه شده که دوربین اصلی عقب با OIS همراه است. گفته می شود این دستگاه دارای پنل عقب با تغییر رنگ و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

در حالی که تاریخ دقیق رونمایی به طور رسمی پس از لیست در وب سایت Vivo فیلیپین اعلام نشده، ما پیش بینی می کنیم که Vivo به زودی یک اعلامیه رونمایی را اعلام کند. طبق گزارش قبلی، انتظار می رود این دستگاه در ماه ژوئن عرضه شود. Vivo همچنین در حال آماده شدن برای عرضه سری S17 در 31 می است.

در دیگر خبرها ویوو در سکوت خبری از گوشی Y78 5G در سنگاپور رونمایی کرد. این دستگاه اکنون با تمام مشخصات آن در وب سایت Vivo سنگاپور لیست شده است. با این حال، شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه دستگاه را مشخص نکرده است. لیست رسمی نشان می دهد که Y78 5G که در سنگاپور معرفی شده و شامل چیپ Dimensity 7020 خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو آشکار شد

گوشی در واقع نسخه ریبرند شده ویوو Y78+ 5G است که در بازار داخلی نیز موجود است. ویوو Y78 5G دارای یک پنل OLED با لبه منحنی چشمگیر 6.78 اینچی بوده که وضوح تصویر Full HD+، نرخ نوسازی 120 هرتز، طیف رنگی DCI-P3 و روشنایی تا 1300 نیت را ارائه می‌دهد. ضخامت این دستگاه 7.89 میلی متر بوده و وزن آن 177 گرم است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات ویوو V29 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *