افشا تصاویری از گوشی آنر Play 40 Plus

افشا تصاویری از گوشی آنر Play 40 Plus

چند روز پیش، مشخصات کلیدی Honor Play 40 Plus آینده فاش شد. امروزه، این دستگاه در تصاویر زنده نشت می کند. تصاویر نشان می دهد که این گوشی هوشمند مانند سایر گوشی های اخیر Honor و Huawei با دو دایره غول پیکر برای دوربین خواهد بود. همچنین این گوشی را در چهار رنگ می بینیم.

با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Whylab در Weibo، Honor Play 40 Plus دارای دو دایره بزرگ است که دوربین های عقب را در خود جای داده است. با این حال، برخلاف Honor Play 30 Plus، دایره‌های روی 40 Plus بخشی از پنل پشتی خواهد بود و فلاش LED خارج از دایره‌ها قرار می‌گیرد. علاوه بر این، این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت در کناری خواهد بود. این محصول در چهار رنگ مشکی، آبی، نقره ای و بنفش عرضه خواهد شد. دو گزینه دوم گرادیان خواهند بود، در حالی که دو گزینه اول جامد خواهند بود.

در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی HD+ (LCD) با نرخ رفرش 90 هرتز و بریدگی قطره شبنم خواهد بود. این دستگاه از پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC بهره می برد. این گوشی با یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو وارد بازار خواهد شد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

افشا تصاویری از گوشی آنر Play 40 Plus

گفته می شود این گوشی در دو پیکربندی حافظه (8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت) عرضه می شود. شایعه شده است که فروش آن از 28 اکتبر در چین آغاز می‌شود. در اخبایر مرتبط آنر ساعت هوشمند جدیدی را در چین عرضه کرده است که برای کودکان ساخته شده است. ساعت کودکان Honor Choice در چین رونمایی شد. ساعت جدید از تماس‌های ویدیویی 4G پشتیبانی می‌کند و دارای موقعیت‌یابی دقیق 8 برابری برای نظارت پیشرفته است. ساعت کودکان آنر در دو رنگ صورتی مرجانی و آبی سپیده در دسترس است.

Honor Children’s Watch دارای یک سیستم مستقل و سفارشی شده است که از نفوذ بدافزار و نقض داده ها جلوگیری می کند. داده ها در انتقال رمزگذاری می شوند که از حریم خصوصی کاربر محافظت می کند. این ساعت به 2 میلیون لنز با وضوح بالا مجهز شده است. این با شبکه های 4G با سه اپراتور محلی که قبلاً گنجانده شده اند سازگار است. دید سریع و واضحی از محیط کودک فراهم می کند و می توانید در هر زمان با کودک ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید  خانواده گوشی های Honor Magic 4 راهی بازار اروپا شدند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا تصاویری از گوشی آنر Play 40 Plus

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *