افشا اطلاعاتی از ساعت وان پلاس Nord Watch

افشا اطلاعاتی از ساعت وان پلاس Nord Watch

وان پلاس با OnePlus Watch وارد بخش ساعت های هوشمند شد که در سال 2021 این اتفاق صورت گرفت. این ساعت خوب بود اما چندان قابلیتی نداشت تا بتواند به رقابت با رقبا بپردازد. اکنون شایعاتی مبنی بر کار روی ساعت هوشمند دیگری با نام OnePlus Nord Watch شنیده می شود. جزئیات مربوط به ساعت هنوز کافی نیست با این حال، یک منبع آگاه در اینجا با اطلاعاتی در مورد گزینه‌های رنگی و ویژگی‌های وان پلاس Nord Watch جزئیاتی را فاش کرد.

Mukul Sharma، فروشنده محبوب، در توییت اخیر خود اشاره کرد که ساعت آینده OnePlus Nord حداقل در دو گزینه رنگی سیاه و سفید عرضه خواهد شد. مشاور مدعی شد که امکان اتمام بیشتر را نمی توان به صفر رساند. شارما همچنین اضافه کرد که Nord Watch دارای ویژگی های تناسب اندام محور با قیمت مناسب است و همچنین دارای یک باتری جامد خواهد بود.

به تازگی طراحی ساعت هوشمند از طریق اپلیکیشن سلامت فاش شده است. طبق اسکرین شات های برنامه، Nord Watch به جای صفحه دایره ای که در OnePlus Watch استفاده می‌شود، دارای صفحه ای مستطیلی خواهد بود. به نظر می رسد ساعت دارای یک فریم فلزی با گوشه های گرد است. همچنین دیده می شود که دارای یک دکمه تاج ماننده در کناره خواهد بود.

افشا اطلاعاتی از ساعت وان پلاس Nord Watch

طبق شایعات، Nord Watch دارای تمام ویژگی های نظارتی مانند سنسور SpO2، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب بوده و گفته شده مانند تمام محصولات برند Nord، این ساعت نیز دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه و مجموعه ای از ویژگی های مناسب است. قیمت این ساعت بین 5000 تا 8000 روپیه خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود ساعت هوشمند به زودی در هند نیز عرضه شود، زیرا قبلاً در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) مشاهده شد. تاریخ عرضه و سایر جزئیات در مورد ساعت هوشمند هنوز فاش نشده و OnePlus هنوز در مورد وجود این ساعت اطلاعاتی ارائه نکرد و تاییدی هم نداشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس Open در اواخر آگوست رونمایی می شود

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از ساعت وان پلاس Nord Watch

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *