افشای مشخصات هوآوی پی 20 و پی 20 پرو

هوآوی

یک فروشنده گوشی در آلمان مشخصاتی از دو پرچم دار جدید هوآوی را با نام های پی 20 و پی 20 پرو را اعلام کرد. اندازه صفحه نمایش پی 20 که نسبتا بزرگ است , ۵.۸۸ اینچ اعلام شده است و رزولوشن آن نیز  ۲۲۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد و در لبه بالایی شاهد یک بریدگی می باشیم. مورد بسیار جذابی که درباره این گوشی ها مطرح شده , دوربین سه گانه آن هاست که هنوز تأییده ای از سوی شرکت هوآوی در این باره دریافت نشده است اما جالب است که این شرکت , منکر این دوربین نیز نشده است.

بر اساس آن چه که در سایت ها منتشر شده است مدل پی 20 پرو دارای دوربینی سه‌ گانه خواهد بود که به سه سنسور ۴۰ , ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی مجهز می باشد. اما مدل پی 20 دارای  یک دوربین دو گانه با سنسور هایی ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی است.

هوآوی

توضیحاتی که باید درباره مشخصات سخت افزاری پی 20 بدهیم این است که هوآوی باز هم از چیپ ست کایرین ۹۷۰ در این گوشی استفاده کرده است که کلاک پردازشی آن ۲.۳۶ گیگاهرتز می باشد. باتری این گوشی 3400 میلی آمپر است که توانایی پشتیبانی از فعالیت این چیپ ست را داشته باشد و از قابلیت Fast Charge بهره مند است. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت بوده و دارای رم 4 گیگابایتی می باشد. رابط کاربری این مدل EMUI 8.1 است که با اندروید اوریو توسعه یافته شده است.

اما درباره پی 20 پرو باید بگوییم نکته مورد توجه راجع به این گوشی دوربین سه‌ گانه آن است که همان طور که قبلا هم گفتیم دارای سه سنسور ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است که سنسور 8 مگاپیکسلی آن لنز تله‌ فتو تعبیه شده است و بزرگ نمایی آن را ۵ برابر بیشتر می کند و زوم اپتیکال ۳ برابری را افزایش می دهد. مشخصات سخت افزاری آن بسیار شبیه پی 20 است ولی تنها تفاوتی که باید اشاره کرد , رم 6 گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای مشخصات هوآوی پی 20 و پی 20 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *