گلکسی نوت 9 سامسونگ دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد

گلکسی نوت 9

همانطور که می دانید کمتر از سه هفته ی دیگر به معرفی فبلت پرحاشیه و پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باقی مانده است و تاکنون شایعات بسیار زیادی در خصوص این فبلت منتشر شده است. همچنین رندرهای بسیاری نیز در این میان انتشار یافته که برخی از آن ها به خوبی توانستند شکل و شمایل این گوشی هوشمند را توصیف کنند. لازم به ذکر است که روز گذشته تصویری واقعی از این گوشی هوشمند افشا شد که به نوعی با رندرهای منتشر شده و غیر رسمی شباهت بسیار زیادی داشت.

محصولات افشا شده در کنار نام گلکسی نوت 9

اگر به خاطر داشته باشید، در ماه گذشته یک شارژر بی سیم با نام تجاری EP-N6100 از کمپانی سامسونگ توانست آزمایش های کمیسیون ارتباطات فدرال را با موفقیت بگذراند. همچنین تصویری از این شارژر بی سیم که قرار است با نام رسمی Wireless Charger Duo عرضه شودتوسط یکی از وب سایت خبری کره ای انتشار یافت. این تصویر حضور یک گلکسی واچ را نیز تایید می نماید.

تصویر افشا شده از شارژر بی سیم کمپانی سامسونگ از وب سایت کره ای MobileFun برداشته شده است که افشارگر آن رولند کوانت می باشد. این تصویر برخی از مشخصات شارژر بی سیم کمپانی سامسونگ را نمایش می دهد. این شارژر یادآور شارژرهای ترکیبی اپل واچ و آیفون می باشد که تاکنون موضوعات مختلفی را درخصوص این شارژرها مشاهده کرده ایم. سطح این شارژر کوچک طراحی شده تا گلکسی واچ نیز بتواند از آن استفاده نماید ولی برای گوشی هوشمند نیز مناسب می باشد.

توییت رولند کوانت در زمان انتشار این تصویر به این صورت است:

تصویری که مشاهده می کنید، شارژر بی سیم Duo و یا EP-N6100 می باشد که علاوه بر گلکسی نوت 9 می تواند گلکسی واچ این کمپانی را نیز شارژ نماید.

گلکسی نوت 9

اگر از شارژر بی‌ سیم کره ای ها صرف نظر کنیم، در تصویر افشا شده از سوی آژانس ارتباطات مخابراتی کشور برزیل، یکی از ویژگی های اصلی این فبلت هوشمند باتری قدرتمند گلکسی نوت 9 می باشد که به طور واضح در این تصویر افشا شده است. این تصویر منتشر شده از برگه‌ ی تاییدیه، اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد ولی بر اساس آن یکی از برتری‌ های این فبلت پرچمدار نسبت‌ به گلکسی نوت 8 این کمپانی، باتری قدرتمند 4000 میلی‌ آمپر ساعتی آن می باشد.

بیشتر بخوانید  پردازنده Exynos 2200 سامسونگ در راه است

گلکسی نوت 9 گلکسی نوت 9

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 سامسونگ دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *