انتشار تصویر رندر شده نوکیا 7.3

نوکیا

شرکت HMD پیشتر گوشی های هوشمند نوکیا 3.4 و 2.4 میان رده اقتصادی را معرفی کرد. همچنین گوشی هوشمند رده بالا نوکیا 8.3 نیز با پشتیبانی شبکه 5جی راهی بازار شد. حال به تازگی تصاویر رندر شده محصول میان رده سطح بالا آینده HMD موسوم به نوکیا 7.3 منتشر شد. تصویری که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای ماژول دایره ای شکل در عقب و صفحه نمایش حفره ای است.

حسگر اثرانگشت هم در عقب قرار گرفته و HMD سنسور اثرانگشتی در زیر نمایشگر به کار نگرفت. پیش بینی می شد در برنامه اخیر شاهد معرفی نوکیا 7.3 باشیم اما فنلاندی ها تصمیم گرفتند در زمان دیگری به معرفی این دیوایس بپردازند. نوکیا 7.3 در تصاویر رندر شده شباهت فاحشی به نوکیا 7.2 سال گذشته دارد. دوربین عقب از نوع 4گانه بوده و شرکت فنلاندی سعی کرده ماژول دوربین را بهبود بخشد.

نوکیا

بنابراین انتظار داریم گوشی هوشمند بهبودیافته ای را نسبت به نسل قبل مشاهده کنیم. در بخش صفحه نمایش انتظار می رود از پنل LCD حفره ای بهره گرفته شود و سایز نمایشگر نیز 6.5 اینچی FHD+ خواهد بود. متاسفانه مشخص نیست آیا نرخ نوسازی بالایی در نظر گرفته می شود یا خیر. دوربین سلفی از نوع 24 مگاپیکسلی خواهد بود که نسبت به نسل قبل بهبودی صورت گرفته است.

در مورد مشخصات ، انتظار می رود نوکیا 7.3 دومین اسمارتفون 5جی اچ ام دی در سال جاری باشد. پردازنده آن به احتمال زیاد توسط اسنپدراگون 690 نسل جدید کوالکام است که همراه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در ابتدا شایعه شد که IFA 2020 این تلفن هوشمند را ملاقات خواهیم کرد اما به نظر می رسد HMD Global عرضه آن را به تعویق انداخته است. این بدان معناست که احتمال دارد اولین تلفن هوشمند اندروید 11 شرکت HMD به شمار رود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا ماه های پایانی سال 2020 منتظر ماند، بی شک اچ ام دی به صورت مستقل آن را معرفی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنترلر گیمینگ 5000GC نوکیا در راه است

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده نوکیا 7.3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *