افزوده شدن صوت فارسی به ویز (Waze)

ویز (Waze)

مسیر یاب ویز (Waze) یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های مسیریابی است , به همین دلیل هر روز سعی دارد بر امکانات و ویژگی های خود افزوده و رضایت کاربران خود را بیش از پیش جلب کند. مدتی قبل , این اپلیکیشن با افزودن امکان شخصی سازی راهنمای صوتی , بسیاری از افراد را هیجان زده و خوشحال کرد. این ویژگی به آن صورت بود که هر کسی می توانست, راهنمای صوتی خود را به هر زبانی که می خواهد تنظیم کند , نکته جالب تر این است که فرد قادر است اپلیکیشن را با صدای خود یا هر صدای دلخواه دیگری تنظیم کند.

خبر خوب برای کاربران مسیر یاب ویز در ایران این است که پس از بروز رسانی اخیر , زبان فارسی نیز به صورت رسمی به این اپلیکیشن افزوده شده و هم اکنون کاربران ایرانی هم می توانند با زبان فارسی از این اپلیکیشن استفاده کنند. برای تنظیم آن به زبان فارسی به بخش Setting بروید و گزینه راهنمای صوتی را انتخاب کنید , در این قسمت می بینید که گزینه جدیدی تحت عنوان پارسی ساسان به لیست زبان ها اضافه شده است. برای این که ویز به زبان فارسی مسیر یابی کند کافی است که این گزینه را انتخاب کنید.

از آن جا که مدیران شرکت ویز خواستار ارائه خدمات عالی برای همه کاربران خود هستند , چندین ویراستار به مدت چند ماه بر روی این برنامه کار کرده و تمامی نقص های آن را بر طرف کردند. از این رو , اپلیکیشن مسیریاب صوتی ویز توانست عنوان برترین راهنمای صوتی رسمی اپلیکیشن به فارسی را از آن خود کند. این اپلیکیشن قبلا به دلیل پیشنهاد راه های خلوت و کم ترافیک , نمایش ترافیک به صورت لحظه به لحظه و بسیاری از خدمات دیگر بسیار محبوب بود , با اضافه شدن این ویژگی هم بر شهرت و هم بر کیفیت و محبوبیت این اپلیکیشن اضافه شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن صوت فارسی به ویز (Waze)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *