افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

ابن روزها برای افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام روش های غیر معمولی مانند ربات ها و نرم افزارهای عضو گیری مختلفی ساخته شده و تنها باعث دور ریختن پول و صرف زمان اضافی می شود. همانطور که می دانید سازنده ی کانال یا بهتر است بگوییم، مدیر کانال تلگرامی در ابتدای ساخت کانال تنها تا حداکثر 200 نفر را می تواند به مخاطبین کانال خود اضافه نماید و برای شروع به کار کانال آنچنان هم بد به نظر نمی رسد. اما یک مشکل بزرگ و اساسی وجود دارد که ممکن است خود مخاطب افزوده شده تمایلی به چنین کاری نداشته باشد و یا از محتوای کانال ساخته شده لذت نبرد که در این صورت قطعا از کانال خارج می گردد.

در این متن قصد داریم روش های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام را بررسی نماییم.

 

تولید متن و محتوای مناسب

یکی از راه هایی که به طور رایگان باعث می شود تا کاربر به کانال شما جذب گردد، ایجاد متن های مناسب با سلیقه ی کاربران می باشد و کاربرها با دیدن محتوای مناسب به صورت خودکار با ارسال آنها به دوستان خود، کاربران دیگری را به کانال شما دعوت می کنند.

 

تبلیغ در سوپر گروه های تلگرام

یکی از روش های بالا بردن تعداد مببرهای واقعی کانال تلگرام، تبلیغ رایگان در سوپر گروه ها می باشد. برای اینکه در این زمینه موفق باشید لازم است که یک لوگو یا بنر جذاب طراحی کرده و همراه با لینک کانالی که شما به عنوان مدیر آن هستید در سوپر گرو ه ها قرار دهید، در این زمان نیز کاربرانی که از موضوع کانال شما لذت می برند، عضو کانال شما می شوند.

 

چند نکته ی اساسی در مورد افزایش ممبر واقعی

  1. زمانی که می خواهید کانال را بسازید، حتما در زمان انتخاب کانال عمومی یا خصوصی، از کانال عمومی استفاده کنید.
  2. در زمان انتخاب لینک کانال خود از لینک های کوتاه و متناسب با نام کانال خود استفاده کنید.
  3. Telegram for WP یکی از افزونه های مدیریتی محتوای ورد پرس می باشد که می توانید مطالبی که در سایت وردپرسی شما منتشر می شود را به طور خودکار به عنوان یک پیام در کانال قرار می گیرد.

اگر شما نیز مدیر یک کانال تلگرام هستید ولی اعضایی را برای افزایش تعداد کاربر کانالتان ندارید، می توانید کانالتان را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک قرار دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *