سری تبلت Xiaomi Pad 6 در کنار شیائومی 13 اولترا معرفی می شوند

سری تبلت Xiaomi Pad 6 در کنار شیائومی 13 اولترا معرفی می شوند

شایعات اخیر حاکی از آن است که شیائومی به زودی سری Pad 6 را عرضه خواهد کرد و برخی منابع از عرضه اولیه آن در ماه مارس یا آوریل خبر می دهند. با توجه به اطلاعات جدید، این شایعات ممکن است کمی خوشبینانه بوده باشند، به طوری که ظاهراً تبلت های نسل بعدی شیائومی دیرتر از آنچه قبلاً شایعه شده بود عرضه می شود.

با توجه به Digital Chat Station، سری Pad 6 شیائومی برای عرضه در ماه مارس یا آوریل آماده نیست و تبلت‌ها قرار است «بعداً» عرضه شوند. در حالی که مشخص نیست این دقیقا چه زمانی خواهد بود، به نظر می رسد نظرات در صفحه Weibo افشاکننده نشان می دهد که سری Pad 6 شیائومی می تواند در اوایل ژوئن در کنار شیائومی 13 اولترا عرضه شود.

با این حال، فاش کننده روشن می کند که شیائومی یک مدل از سری Pad 6 شیائومی را به Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز می کند و این شرکت به دلیل نگرانی های هزینه از Snapdragon 8 Gen 2 اجتناب می کند. همانطور که پیش می‌رود، طرفداران سری پد 6 شیائومی می‌توانند انتظار یک مدل اسنپدراگون 870 و یک اسنپدراگون 8+ نسل 1 را داشته باشند، احتمالاً پد 6 و پد 6 پرو.

در حالی که سری Pad 6 شیائومی «بعداً» معرفی خواهد شد، Digital Chat Station ادعا می کند که شیائومی قرار است تبلت جدیدی را با نام تجاری Redmi خود معرفی کند. این تبلت به زودی، در این ماه یا در آوریل عرضه خواهد شد. جزئیات واقعی تبلت Redmi ناشناخته است، اما می‌توان انتظار داشت که در جایگاه پایین‌تری نسبت به تبلت‌های سری اصلی شیائومی قرار بگیرد، احتمالاً دارای SoC پایین‌رده و مشخصات اقتصادی است.

منبع

3/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  تاریخ احتمالی رونمایی سری ردمی کی 50 شیائومی فاش شد

نظرات در مورد : سری تبلت Xiaomi Pad 6 در کنار شیائومی 13 اولترا معرفی می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *