گوشی ویوو V29 Lite در راه است

گوشی ویوو V29 Lite در راه است

سری ویوو V27 به تازگی معرفی شد. با این حال، اخیرا شایعاتی درباره چند مدل دیگر از جمله Vivo V29  منتشر شد. چند روز قبل، مشخصات کلیدی ویوو V29 Pro فاش شد.

اکنون، دستگاه دیگری در این سری وجود دارد که به نام Vivo V29 Lite شناخته می شود. این گوشی در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شده که برخی از ویژگی های آن مشخص شد.

طبق فهرست، V29 Lite دارای شماره مدل V2244 است. همین شماره مدل نیز متعلق به Vivo 78 و Vivo Y78m آینده هم خواهد بود. این بدان معناست که این سه گوشی یکسان هستند و برای بازارهای مختلف طراحی شده اند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، این گوشی هوشمند مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 خواهد بود. از نظر نرم افزاری، اندروید 13را دربرخواهد گرفت.

در قسمت جلو، دستگاه به نمایشگر FHD+ مجهز خواهد بود که دارای طراحی ناچ است. این گوشی از شارژ سریع 44 واتی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی ممکن است یک سیستم دوربین سه گانه در عقب داشته باشد. در نهایت، می توان از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کند.

تا آنجا که مربوط به زمان عرضه می شود، V29 Lite در خارج از چین نیز به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، V78 می تواند هم در چین و هم در بازارهای دیگر عرضه شود، در حالی که V78m ممکن است انحصاری چین باشد.

جزئیات بیشتر این گوشی در روزهای آینده به صورت آنلاین منتشر خواهد شد. در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، ویوو در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند S17 برای بازار چین است. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سری S17 در بازار چین با گوشی‌های سری Honor 90 و سری Oppo Reno 10 روبرو خواهد شد. انتظار می‌رود سه برند Vivo، Honor و Oppo در ماه می محصولات خود را عرضه کنند.

از این رو، شایعات شروع به افشای اطلاعات کلیدی در مورد این تلفن های هوشمند کرده اند. در پست جدید Weibo، افشاگر مطرح Digital Chat Station مشخصات کلیدی دو گوشی ویوو S17 و S17 Pro را فاش کرد.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که سری ویوو S17 دارای سه مدل مانند Vivo S17e (V2285A)، Vivo S17 (V2283A) و Vivo S17 Pro (V2284A) خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست مدل S17e وجود ندارد. در جدیدترین نسخه، DCS اطلاعاتی فاش کرد که Vivo S17 دارای تراشه اسنپدراگون SM7325 است که به نظر می رسد اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 782G باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y33t میان رده معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو V29 Lite در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *