افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

کسب و کارهای مختلف برای راه اندازی کسب و کار آنلاین تا مدتی پیش به دنبال ساخت وب سایت برای کسب و کار خود بودند اما امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی روند فروش محصولات به صورت آنلاین متحول شده است و در حال حاضر می توان کسب و کار خود را بدون هزینه ایی در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرد. در این مطلب به راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام می پردازیم.

اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

اینستاگرام برخلاف یوتیوب و گوگل ادز خود ، روش استانداردی برای کسب درآمد کاربران خود ندارد. بنابراین ، به عنوان یک تأثیرگذار و یا اینفلوئنسر ، به شما بستگی دارد که بتوانید برندهایی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای تبلیغات به شما باشند. نکته مهم این است که شما باید به اندازه کافی جامعه ایی بزرگ از فالوورها داشته باشید تا بتوانید به عنوان بازاریابی تأثیرگذار توسط برندهای بزرگ و کوچک پذیرفته شوید.

نکات مهم برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر مگا

  • هر اینفلوئنسر که مایل به کسب درآمد است ، نیاز به ایجاد یک جامعه بزرگ قدرتمند و وفادار دارد.
  • بیوگرافی خود را کامل کنید ، بنابراین کاملاً مشخص خواهد بود که شما چه کسی هستید و می خواهید چه کسانی را دنبال کنید
  • اشتراک گذاری منظم پست و محتوا
  • اشتراک گذاری عکس های اصلی با کیفیت بالا. سعی کنید به جای استفاده از دوربین تلفن همراه خود ، با استفاده از یک دوربین حرفه ایی عکس بگیرید. شما باید به دلیل تولید محتوای کاملاً با کیفیت شناخته شوید.
  • از هشتگ های مربوطه استفاده کنید ، بنابراین افراد با تصاویر برچسب خورده شما را پیدا می کنند
  • با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید – در مورد تصاویر آنها نظر دهید و آنها را دوست داشته باشید ، و احتمالاً آنها در مورد عکس های شما نیز همین کار را انجام می دهند.
  • از هشتگ ها استفاده کنید

راهکارهای برتر اینستاگرامی و کسب درآمد بیشتر

پست های اسپانسری اینستاگرام

افراد تأثیرگذار و اینفلوئنسرها معمولا روش پست های تبلیغاتی و اسپانسری به عنوان یک راه معمول ارتباط با یکدیگر و همچنین کسب درآمد و توسعه کسب و کار در نظر می گیرند. در واقع ، برندها به دنبال آن هستند که محتوای تبلیغاتی خود را در قالب های مختلف به مخاطبان اینفلوئنسرها به نحوی نمایش دهند که بتواند آن ها را به پیج های اینستاگرامی مورد نظر هدایت کند و در آخر سودی برای کسب و کار داشته باشد بنابراین تعداد فالوور و همچنین میزان و نرخ درگیری و حتی تعداد نظرات هر پست با کاربران از معیارهای اصلی اسپانسرها خواهد بود.

افزایش فروش در اینستاگرام

ارائه هر نوع خدمات متناسب با استعداد و توانایی شما به کاربران

با توجه به شرایط امروزی اکثر مشاغل کوچک و حتی مشاغل بزرگ تر در حوزه های کاری مختلف از خانه اداره می شوند بنابراین ممکن است وب سایتی نداشته باشند . در این صورت ، اینستاگرام یکی از بهترین راه برای ارتباط با مردم و جذب مشتری است که می تواند باعث توسعه کسب و کارهای مختلف از جمله کسب و کارهای کوچک شود.

اصول فروش محصولات در اینستاگرام : ساده اما کارآمد !

خرید فالوور اینستاگرام

معمولا اولین قدم در افزایش درآمد از اینستاگرام افزایش تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام می باشد و بعد از آن باید به دنبال افزایش تعداد لایک و کامنت متناسب با محتوای تولیدی و زمینه کاری باشید. از آنجایی که افزایش تعداد فالوور کاری طاقت فرسا و چالش برانگیز محسوب می شود بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال افزایش تعداد فالوورهای پیج های خود با خرید فالوور اینستاگرام هستند که می تواند قدمی بزرگ برای کسب و کار و همچنین آگاهی از برند در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی باشد.

فروش تضمینی و ادامه دار با ارتباط با مخاطبان

مدت زمانی که با مخاطبان خود تعامل و ارتباط دارید می تواند نقش مستقیمی در فروش بیشتر محصولات و خدمات شما داشته باشد و در صورت داشتن پشتیبانی مناسب برای محصولات می توانید شاهد افزایش مخاطبان باشید. اگر  بازاریابی کسب و کار اینستاگرامی شما در مورد فروش محصولات باشد حتی می توان از دایرکت اینستاگرام برای ارائه پشتیبانی محصولات استفاده کرد و آن را در قسمت های مختلف پیج اینستاگرامی خود با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

تولید محتوای با کیفیت : کند اما مفید !

هر چقدر که از اهمیت محتوای تولیدی و کیفیت آن بحث شود باز هم کم خواهد بود ! اگر فالوورهای زیادی خریداری کنید و محتوای شما محتوای مناسب و با کیفیتی نباشد در کمترین زمان تعدا زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهید ! اگرچه که سرعت پیشرفت و افزایش فالوور با تولید محتوا کمی کند خواهد بود اما می توان از آن را با روش های مختلفی از جمله خرید لایک اینستاگرام و یا کامنت اینستاگرام تسریع کرد و محصولات و خدمات کسب و کار اینستاگرامی خود را در معرض دید کاربران و مخاطبان بیشتری قرار داد.

استفاده از کلاب هاوس و فیسبوک برای ایجاد آگاهی بیشتر از تجارت

کلاب هاوس یک برنامه رسانه اجتماعی است که بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی بر صوت تمرکز دارد. کاربران می توانند با دستزسی به طیف گسترده ای از موضوعات به اتاق های گفتگو بپیوندند یا  آن ها را ایجاد کنند و مکالمات و اشتراک نظر خود را با سایر افراد اتاق داشته باشند.

با استفاده از برنامه کلاب هاوس ، دسترسی فوری به تمام مکالمات در حال انجام در اتاق ها را خواهید داشت. وقتی اتاقی را انتخاب می کنید ، مکالمات را می شنوید. اگر می خواهید به بحث اتاق ملحق شوید و شما هم با سایرین به گفت و گو بپردازید باید از مدیران اتاق بخواهید که این اجازه را به شما بدهند. روزانه تعداد زیادی از افراد در این اتاق ها به تبادل نظر می پردازند بنابراین کسب و کارها هم می توانند با داشتن تعداد مناسب و کافی از فالوورهای کلاب هاوس از اثرگذاری کلاب هاوس بر کسب و کار خود استفاده کنند. با خرید فالوور کلاب هاوس می توانید با تعداد زیادی از افراد تبادل نظر کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. معمولا در کنار کلاب هاوس استفاده از سایر شبکه های اجتماعی از جمله  فیسبوک هم می تواند تاثیر بیشتری بر پیشرفت تجارت شما داشته باشد.

 

تلگرام و یوتوب و کسب و کارها

یوتیوب یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی و همچنین پرسودترین آن ها برای تجارت می و کسب و کار می باشد.ایجاد مداوم محتوای ویدیویی در را به روی بازدیدکنندگان جدیدی باز می کند که تا به حال با کسب و کار شما آشنایی نداشته اند. با استفاده از یوتیوب می توانید به مخاطبان سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و آن ها را با کسب و کار خود آشنا کنید.

اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید به جمعیت 70 درصدی یوتیوب دسترسی داشته باشید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. البته می توان به زبان خاصی در یوتیوب تولید محتوا کرد اما طبیعتا جذب مخاطبا سخت تر خواهد بود چرا که تنها درصد کمی از افراد و کاربران یوتیوب را مورد هدف قرار داده اید ! همچنین ، اگر زیرنویس های انگلیسی برای ویدیوهای خود قرار دهید ، می توانید مخاطبان جدیدی را نیز جلب کنید.

برخلاف یوتیوب کاربران ایرانی بسیاری در تلگرام فعالیت دارند و همواره کانال های تلگرامی جزو راه های ارتباطی کسب و کارها با مخاطبان و مشتریان بوده است. علاوه بر توانایی ایجاد کانال های تلگرامی می توانید از گروه های تلگرامی هم برای جذب بیشتر کاربران و پشتیبانی از محصولات خود استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش فروش در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *