بهترین راه ها برای چت ویدئویی در تلویزیون های هوشمند

چت های ویدئویی معمولا بهترین ابزار برای در کنار هم بودن با سایر اعضای خانواده و دوستان است . سرویس هایی از جمله Skype می توانند از تلویزیون ها ، تبلت ها و حتی تلفن های همراه نیز پشتیبانی کند و در کل بهترین و راحت ترین راه را برای کاربران ارائه کند.

Skype_on_TV

شروع یک گفت و گوی ویدئویی در تبلت و یا تلفن همراه بهترین راه است اما یک مقدار مسخره آمیز است وقتی که تعداد زیادی از دوستان دور یک صفحه نمایش کوچک مانند تبلت قرار می گیرند . اما یک سری راه حل برای این مشکلات وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنم .

Skype

اسکایپ یکی از آسانترین راه ها برای چت ویدئویی است . حتی کاربران ساده و تازه وارد در این نرم افزار هم می توانند به راحتی با دوستان خودشان به طور رایگان چت کنند اما برای چت کردن با بیش از 10 نفر دیگر رایگان نیست و باید نرم افزار خریداری شود. این نرم افزار بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله Windows , OS X , linux , Android , BlackBerry , wp قابل دریافت است.

یکی از مناسب ترین راه های برای چت ویدئویی خرید یک دستگاه تلویزیون هوشمند و نصب برنامه Skype Ready است. تولید کنندگانی از جمله سامسونگ ، سونی ، توشیبا ، شارپ ، پاناسونیک ، ال جی این نرم افزار را قبلا به صورت پیش فرض بر روی خود نصب دارند.

skype-ready

دستگاه Blu-Ray

روش های ارزان تری برای چت کردن وجود دارد . تعداد کمی از سازندگان بلوری در جهان مانند سامسونگ و سونی از نرم افزار Skype ready استفاده می کنند . این روش مخصوص کسانی است که قدرت خرید یک تلویزیون اسمارت و هوشمند را ندارند و می توانند فقط با پرداخت 400 دلار از این فناوری استفاده کنند .

blue-ray-chat

Xbox One

مایکزوسافت با معرفی کنسول جدید خودش به نام ایکس باکس 1 توانست مشتریان دائمی اسکایپ را به خود جلب کند . خرج کردن به اندازه ی 499 دلار می توان علاوه برا بازی کردن با جدیدترین بازی های Xbox و پخش به عنوان Blu ray میتوان از آن به عنوان چت ویدئویی استفاده کرد که یکی از بهترین راه ها است چون احتیاجی ندارید که یک دوربین خریداری کنید چون کینکت این دوربین را در اختیار شما قرار می دهد .

بیشتر بخوانید  پخش زنده شبکه های تلویزیون ( irib live )

microsoft-xbox-one

Play Station 3

مانند ویژگی ویدئویی Kinect ، کاربران استفاده کننده از پلی استیشن 3 می توانند با دوستان خودشان چت کنند. علاوه بر این که نیاز به دستگاه پلی استیشن 3 نیاز به اکانت شبکه نیز دارند ، یک دوربین مانند چشم پلی استیشن ، و میکروفون و هدست نیز نیاز است. با استفاده از یک چت ویدئویی می توان تا 6 نفر از دوستان خودتان گفت و گو داشته باشید .

App_ps3slimreview

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین راه ها برای چت ویدئویی در تلویزیون های هوشمند

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. متاسفانه مدتی است که مایکروسافت پشتیبانی اسکایپ را روی تلویزیونهای هوشمند متوقف کرده و دیگر نمیتوان از اسکایپ روی تلوزیونهای هوشمند استفاده کرد

    1. متاسفانه مدتی است که مایکروسافت پشتیبانی اسکایپ را روی تلویزیونهای هوشمند متوقف کرده و دیگر نمیتوان از اسکایپ روی تلوزیونهای هوشمند استفاده کرد

  2. سلام من تلویزیون سامسونگ سری H6490 را دارم ولی برنامه اسکایپ رو پیدا نکردم چطوری میشه اسکایپ را آورد لطفا راهنمایی کنید

  3. سلام این برنامه اسکایب رو ما در تلویزیون خودمان داریم ولی وقتی روش کلیک میکنیم بازش نمی کنه پیغام میده . راستی من فکر میکنم شاید به یک دوربین نیاز داره ؟؟؟؟؟ آره