دیکشنری آنلاین گوگل

به تازگی گوگل امکانی به کاربران خود داده که میتوان با اضافه کردن کلمه define در قبل از کلمه مورد نظر شما میتوان معنی آن کلمه ، مثال ها در مورد آن ، معانی و مترادف آن کلمه ، ریشه و حتی تلفظ آن را بشنوید.

بسیاری از ما که فارسی زبان هستیم برای یادگیری زبان انگلیسی گاهی وقت ها هزاران دفعه به دیکشنری مراجعه میکنیم تا شاید آن کلمه را پیدا کنیم و ببینیم چه معنی میدهد اما الان این مشکل و دردسر پیدا کردن کلمات ساده و حتی دشوار انگلیسی بسیار آسان تر شده است.بسیاری از شرکت ها یک سایتی را به عنوان دیکشنری دایره لغات گذاشته اند و گوگل نیز برای آسان تر کردن کاربران خود نیز سه شنبه موتور جستجوی دیکشنری خودش را معرفی کرد.

dic-google1

در این دیکشنری گوگل در کنار طراحی قدیمی معنی لغات ، مردم میتوانند با استفاده از همین دیکشنری مثال ها و جملات ، معانی و حتی تلفظ گفته شده برای این کلمه مورد نظر را یاد بگیرند. برای مثال وقتی شما در گوگل کلمه “define artful” را تایپ میکنید معنی آن در زیر نشان داده میشود در زیر آن نیز جمله مثال آن کلمه همراه با مترادف های آن کلمه و متضاد را حتی نشان می دهد.

نسخه پیشرفته دیکشنری گوگل بر روی کامپیوتر و موبایل در آمریکا در دسترس است که در اپلیکشن موبایل این دیکشنری هم کاربران میتوانند تلفظ های آن کلمه را نیز یاد بگیرند. که اگر بر روی میکروفون در اپلیکیشن کلیک کنید تلفظ آن گفته می شود

 

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ویژگی های جالب گوگل : از گوگل به عنوان تایمر استفاده کنید.

نظرات در مورد : دیکشنری آنلاین گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *