افزایش تعرفه مکالمات ایرانسل و همراه اول

ایرانسل و همراه اول

ایرانسل و همراه اول | یکی از موضوعاتیکه این روزها مطرح می باشد، این است که افراد دائما با اینترنت در ارتباط هستند و استفاده از تلفن همراه به یکی از ضروریات تبدیل شده است. اپراتورهای ایرانسل و همراه اول یکی از اصلی ترین و محبوب ترین اپراتورهای فعال در ایران هستند که مخاطبان بسیاری را به خود جلب نموده اند. اکنون گویا این اپراتورهای محبوب در ایران علاوه بر افزایش قیمت تعرفه های اینترنت خود، تعرفه ی مکالمات خود را نیز تغییر داده اند.

ایرانسل و همراه اول

مدتی قبل ، دو اپراتور اصلی ایرانسل و همراه اول تعرفه‌ های جدید اینترنت خود را اعلام نمودند که شامل تغییراتی بودند که خوشایند کاربران نبود. البته اپراتور ایرانسل در پاسخ به تغییرات اعمال‌ شده که دارای حذف شماری از بسته‌ ها و افزایش قیمت‌ در بیشتر بسته‌ های جدید و باقی مانده بود، اعلام نمود که این اپراتور با بررسی‌ های صورت گرفته مبتنی بر الگوی مصرف کاربران، بسته‌ های پرمخاطب را حذف نموده است.

اکنون بعد از گذشت چند روزی از این سیستم افزایش قیمت بسته های اینترنتی، شاهد افزایش نرخ های مکالمه در این دو اپراتور هستیم؛ این موضوع در شرایطی است که دو اپراتور دیگر یعنی شاتل موبایل و رایتل تغییری در تعرفه‌ های خود ایجاد ننموده اند. آنطوری که در جدول زیر نیز می‌ توانید ببینید، هر دو اپراتور بیشتر تعرفه‌ های خود را افزایش داده‌ اند. به عنوان مثال می‌ توان به تعرفه‌ ی تماس از خطوط دائمی ایرانسل اشاره نمود که در هر سه حالت تماس با اپراتورهای ایرانسل، تماس با اپراتور همراه اول و رایتل و تماس با تلفن های ثابت شاهد افزایشی قیمت 80 درصدی بود و تعرفه مکالمه از 333 ریال در دقیقه به 599 ریال افزایش یافته است. البته افزایش قیمت در خصوص خطوط اعتباری ایرانسل کمتر می باشد.

 

ایرانسل و همراه اول

اپراتور همراه اول نیز بیشترین میزان تغییر را در طی تعرفه‌ ی مکالمات خطوط اعتباری اعمال نموده است. بیشترین میزان افزایش تعرفه‌ های همراه اول شامل تماس از طریق خطوط اعتباری به همراه اول و تلفن ثابت می باشد که میزان 34 درصد افزایش یافته و از 670 ریال به 899 ریال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید  فضای ابری و انواع آن

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش تعرفه مکالمات ایرانسل و همراه اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *