شرکت ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت ثابت خود را کاهش داد

ایرانسل

ایرانسل همیشه با ارائه پکیج های تخفیفی بسیاری از کاربارن خود را حمایت می کند این بار نوبت به قیمت بسته های اینترنت ثابت ایرانسل رسید ، ایرانسل قیمت بسته های اینترنت ثابتش را کاهش داد.

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تغییر قیمت بسته‌های متنوع اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان و ارائه بسته‌های جدید با توجه به الگوی مصرفی مشترکان صورت گرفته است.

بسته‌های جدید اینترنت ثابت ایرانسل در بازه‌های زمانی هفتگی، یک‌ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله ارائه شده‌اند. مشترکان می‌توانند با تهیه بسته‌هایی که بازه زمانی یک ماه و بیشتر دارند، به میزان دوبرابر ظرفیت حجم روزانه‌‌ تهیه شده را در فاصله زمانی 2 تا 7 صبح بدون پرداخت هزینه و به رایگان استفاده کنند.

مشترکان اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود از بسته‌های 2 گیگابایتی هفتگی تا 1000 گیگابایت یک‌ساله بهرمند شوند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری ترتیبی داده تا بسته‌های اینترنت ارائه شده برای اینترنت TD-LTE همزمان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت در دسترس باشد.

بسته‌های جدید با قیمت‌های کاهش یافته اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 ایرانسل از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، قسمت خرید آنلاین بسته‌های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE)، وبسایت و برنامه کاربردی ایرانسل من در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

بزرگترین اپراتور دیتای کشور، ایرانسل، از زمان بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از 145 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی

نظرات در مورد : شرکت ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت ثابت خود را کاهش داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *