اطلاعیه پلتفرم رمز ارز اکسکوینو درخصوص کانال‌های رسمی این مجموعه

اکسکوینو

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمز ارزهای اکسکوینو، طی اطلاعیه‌ رسمی، درخصوص سوء‌استفاده برخی از صفحات، کانال‌ها و افراد از لوگو، اعتبار، نمادها و محبوبیت این برند، در راستای بهره برداری‌های غیرقانونی و متقلبانه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پلتفرم اکسکوینو که تحت عنوان حقوقی و رسمی شرکت «توسعه فناوری آرین داده پیوست ایرانیان» (توفاد)، فعالیت می‌کند و متعلق به هلدینگ ارنیکا است، در این اطلاعیه با اشاره به بهره‌برداری‌های غیرقانونی و متقلبانه برخی از کانال‌ها، سایت‌ها و فعالان موازی، از لوگو و اعتبار این برند، از مشتریان، مخاطبان انبوه و سایر علاقه‌مندان حوزه رمز ارزها خواسته است در استفاده از صفحات اجتماعی فیک، دقت بیشتری به عمل آورده و قبل از هرگونه اقدام و عملیاتی، نسبت به صحت انتساب صفحات فوق به گروه اکسکوینو اطمینان حاصل کنند.

گروه اکسکوینو در این اطلاعیه رسمی، در راستای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی این صفحات و اشخاص، ضمن اعلام فهرست شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های رسمی متعلق به این گروه، از مخاطبان و کاربران خود خواسته است اطلاعات و اخبار مورد نیاز را فقط از این مجاری ارتباطی کسب کرده و درخصوص اعتماد به صفحات تقلبی هشیار باشند؛ چرا که اکسکوینو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات منتشر شده از کانال‌های غیر رسمی را نمی‌پذیرد.

این صرافی ارز دیجیتال ایرانی که از سال ۱۳۹۶، فعالیت خود را به‌ صورت رسمی آغاز کرده است، در بخش دیگری از اطلاعیه خود با اشاره به این که مجموعه اکسکوینو علاوه بر فعالیت رسمی در سایت خود توانسته است با حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، یوتیوب و… با کاربران خود، به‌صورت مستمر در ارتباط بوده و اخبار روز دنیا، آموزش‌های مختلف و نکات جالب دنیای ارز دیجیتال را به اطلاع آنها برساند، تصریح کرده است که اخیرا در صفحات و کانال‌های مختلفی که با تشابه اسمی اکسکوینو و بعضا با استفاده از اسم و لوگوی اکسکوینو فعالیت می کنند اطلاعات نادرست و حتی مجرمانه و متقلبانه‌ای منتشر شده است که هیچ ارتباطی با این مجموعه شناخته شده ندارد.

پلتفرم اکسکوینو (excoino) ضمن اعلام این مطلب که این مجموعه در حال پیگیری حقوقی و قضایی فعالیت‌های غیرقانونی فوق است، اضافه کرده است که بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های رسمی این شرکت فقط از طریق همین کانال‌های رسمی و تایید شده منتشر می‌شود.

اکسکوینو که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبادل رمز ارز در کشور است، با ذکر این مساله که این برند در سال‌های گذشته با ایجاد یک روند حرفه‌ای در این صنعت – بازار و جلب اعتماد طیف انبوهی از مخاطبان و مشتریان توانسته است سهم بزرگی از این بازار – صنعت را در اختیار بگیرد، اضافه کرده است که کاربران و علاقه‌مندان به صنعت رمز ارزها در داخل ایران و سراسر جهان همچنان می‌توانند به سادگی و با اطمینان خاطر اقدام به تبادل، خرید و فروش رمز ارزهای مختلف بر بستر امن این پلتفرم بنمایند؛ چرا که محافظت از منافع مشتریان، سیاست اصلی این مجموعه است و گروه اکسکوینو، به عنوان یک برند و پلتفرم قدیمی و صاحب اعتبار در صنعت و بازار رمز ارزهای کشور با رعایت تمام جوانب حقوقی، امنیتی به اعتماد‌سازی خود ادامه داده و در مقابل موج گسترده سوء استفاده‌هایی که از محبوبیت این برند صورت می‌گیرد ایستادگی خواهد کرد.

پلتفرم اکسکوینو در پایان اطلاعیه خود اضافه کرده است که برای کوتاه کردن دست متقلبان و جلوگیری از افتادن به دام این سودجویان، علاقه مندان و مخاطبان این گروه، ضمن رعایت هوشیاری حداکثری و در راستای کمک به شفاف سازی، با این مجموعه همداستان باشند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن اکسکوینو در طول فعالیت خود با ایجاد بستری حرفه‌ای، امن و تخصصی با رعایت تمام جنبه‌های حقوقی، قانونی و توجه به منافع و حقوق مشتریان خود توانسته است این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کند که بتوانند در هر مکان و زمان، بدون محدودیت، به مدیریت ارزهای دیجیتال خود بپردازند و ارزش‌های ویژه‌ای در حوزه رمز ارزها خلق کرده و تجربه‌های خوبی به دست آورند.

این مجموعه توانسته است یک اعتبار داخلی جهت اعطای هدیه و امتیاز وفاداری به کاربران خود ایجاد کرده و تجربه یک پلتفرم امن و کارآمد را در اختیار کاربران قرار دهد.

اکسکوینو در اطلاعیه خود کانال‌های رسمی و مجاری اطلاع رسانی تایید شده‌اش را به این شرح به اطلاع علاقه‌مندان رسانده است:‌

  • وب‌سایت رسمی اکسکوینو
  • excoino.com
  • صفحه اینستاگرام اکسکوینو
  • http://Instagram.com/excoino_com
  • کانال‌های تلگرام رسمی اکسکوینو
  • https://t.me/excoino
  • https://t.me/excoino_price
  • توییتر اکسکوینو
  • https://twitter.com/excoino
  • یوتیوب اکسکوینو
  • https://www.youtube.com/@Excoino
  • آپارات اکسکوینو
  • https://www.aparat.com/excoino

همچنین اکسکوینو برنامه‌های رسمی برای تولید و توزیع محتوای تخصصی دارد که در راستای ارائه آموزش‌های تخصصی و افزایش دانش کاربران و مخاطبان عرضه می‌شود. این برنامه‌ها به طور خلاصه شامل این موارد است:‌

 

پادکست CoinCast

در این پادکست کوتاه که هر روز از پادگیرهای Castbox، شنوتو و پادبین منتشر می‌شود، می‌توانید خبرهای مهم دنیای کریپتو را بشنوید و در جریان اتفاقات روزمره باشید.

 

پادکست اکسکونومی

اکسکونومی روزهای سه‌شنبه از پادگیرهای Castbox، شنوتو و پادبین منتشر می‌شود. در این پادکست مفاهیم، اخبار و اتفاقات مهم اقتصادی جهان را که به دنیای ارز دیجیتال هم مربوط می‌شوند، به زبان ساده می‌شنوید.

 

برنامه ویدیویی Live Cast

این برنامه ویدیویی هر چهارشنبه از آپارات و یوتیوب اکسکوینو منتشر می‌شود. در این برنامه که دو مجری ثابت و مهمان‌های متفاوت دارد، در مورد تمام اتفاقات دنیای کریپتو، متاورس، NFT و هرچه به جهان ارز دیجیتال مرتبط باشد، گفتگوهایی صورت می‌گیرد. Live Cast یک برنامه‌ جالب توجه برای افرادی است که به‌دنبال اطلاعات به‌روز و متنوع دنیای کریپتو در همه زمینه‌ها هستند.

 

برنامه زنده On Air

این برنامه هر دوشنبه و چهارشنبه به‌صورت زنده از کانال رسمی آپارات اکسکوینو منتشر می‌شود. در این برنامه به تحلیل روزانه انواع ارزهای دیجیتال و بررسی نمودار قیمت و فراز و نشیب بازار کریپتو پرداخته می‌شود. با دیدن برنامه On Air، می‌توانید یک دید کلی از وضعیت روزانه بازار و وضعیت رمز ارزهای خاص داشته باشید.

در پایان یادآور می‌شود اگر علاقه‌مندان فعالان حوزه ارمز ارزها، کانال یا محتوایی مشاهده کردند که نسبت به صحت انتساب آن به اکسکوینو شک داشتند می‌توانند به‌ صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته، از طریق ایمیل support@excoino.com  و شماره تماس ۰۲۱۲۸۱۱۱۴۰۰ با پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو ارتباط برقرار کنند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعیه پلتفرم رمز ارز اکسکوینو درخصوص کانال‌های رسمی این مجموعه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *