امن ترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

امن ترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

چند سال پیش تب داغ خرید ارز دیجیتال در جهان بالاخره به ایران هم رسید و اکنون تعداد زیادی تریدر حرفه ای در سراسر کشور مشغول استخراج بیت کوین یا معامله این ارزها هستند. مسئله اینجاست که شرایط خاص کشور ما از نظر تحریم و محدودیت هایی که سایر کشورها برای آی پی ایران اعمال می کنند معامله را برای تریدرهای ایرانی کمی سخت می کند. به همین دلیل آن ها دوست دارند نحوه خرید مطمئن ارز دیجیتال در ایران را بیاموزند؛ روشی که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست نگران بلوکه شدن پول ها یا از بین رفتن آن ها به دلیل تحریم و شرایط دیگر باشند. اگر شما هم به دنبال راهی امن و مطمئن برای معاملات دیجیتال خود می گردید این مقاله را از دست ندهید.

چه روش هایی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟

زمانی که قصد خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، تتر، ترون یا هر ارز دیجیتال دیگری را داشته باشید باید اطلاعاتی درباره روش های مختلف معامله کسب کنید. به عنوان یک تریدر ایرانی راه های محدودی پیش روی شماست اما می توانید از طریق همین راه ها خرید امن ارزهای دیجیتال را انجام دهید. در ادامه این بخش تعدادی از این راهکارها را معرفی می کنیم.

  • عضویت در صرافی های خارجی

در سراسر جهان عضویت در صرافی ها روشی عالی برای خرید و فروش امن ارز دیجیتال است؛ چراکه صرافی ها مسئولیت ایمنی حساب های کاربری اعضای خود را بر عهده می گیرند و معمولا به خوبی از پس انجام آن بر می آیند. برای اینکه بتوانید در صرافی های خارجی عضو شوید باید کارت های اعتباری بین المللی داشته باشید و خریدهای خود را از طریق آن ها انجام دهید. ضمن اینکه برای تبدیل درآمد آن ها به دلار نیز نیاز به حساب ارزی دارید.

از اصلی ترین محدودیت های صرافی های خارجی برای تریدرهای ایرانی این است که بسیاری از آن ها کاربران ایرانی را نمی پذیرند و اگر شما قصد عضویت در آن ها را دارید باید آدرس یکی از دوستان یا آشنایان خود که در کشورهای خارجی زندگی می کنند را بدهید. علاوه بر این ممکن است این صرافی ها اکنون مشکلی با معامله گران ایرانی نداشته باشد؛ اما بعد از مدتی به دلیل تغییر سیاست های کشور یا منافع خودشان کلیه حساب های شما را مسدود کنند. با توجه به همین مشکلات اغلب عضویت در این صرافی ها به افرادی که ساکن ایران هستند توصیه نمی شود.

  • عضویت در صرافی های داخلی

خرید امن ارز دیجیتال در ایران با عضویت در صرافی های داخلی ممکن است؛ این صرافی ها درست مانند نمونه های خارجی ایمنی حساب های کاربری را خیلی خوب حفظ می کنند و به شما امکان ارتباط با تریدرهای دیگر کشورها را نیز می دهند. اگر اکنون به دنبال پیدا کردن یک صرافی مطمئن برای خرید ارز دیجیتال می گردید پیشنهاد ما به شما اکس نوین است. این صرافی با فراهم کردن رابط کاربری ساده برای همه تریدرهای حرفه ای و مبتدی قابل استفاده است.

تیم پشتیبانی صرافی آنلاین اکس نوین به صورت 24 ساعته همراه شما است تا هر سوال و مشکلی که داشتید آن را در اسرع وقت برطرف کند. علاوه بر این به دلیل خودکار بودن همه مراحل معامله خیال شما از بابت خرید و فروش امن ارز دیجیتال کاملا راحت است. از دیگر مزایای استفاده از خدمات صرافی داخلی اکس نوین می توان به پرداخت آنی درآمد شما به تومان اشاره کرد؛ پس می توانید بر روی حساب دیجیتال خود به عنوان یک پس انداز همیشگی حساب باز کنید. اگر به هدیه گرفتن علاقه دارید کافی است دوستان خود را به استفاده از اکس نوین دعوت کنید و پاداش بگیرید؛ با این کار کارمزد کمتری برای معاملات خود می پردازید.

امن ترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

  • خرید از اشخاص

این روش را نمی توان از روش های خرید امن ارز دیجیتال دانست؛ چرا که ممکن است اشخاص از بی اطلاعی شما سوء استفاده کنند و ارزها را با قیمتی غیرواقعی به شما بفروشند. اگر قصد خرید از شخص خاصی را دارید بهتر است از طریق صرافی برای این کار اقدام کنید. همچنین می توانید با اشخاصی معامله کنید که به آن ها اطمینان دارید و مطمئن هستید که برای دارایی دیجیتال شما دام پهن نکرده اند.

آیا امکان خرید ارز دیجیتال به صورت حضوری وجود دارد؟

در حال حاضر در کشور ما هیچ صرافی حضوری نیست که مجوز خرید و فروش ارز دیجیتال را داشته باشد؛ پس نمی توانید به سراغ صرافی ها بروید و از آن ها بخواهید پول های دیجیتال شما را بگیرند و به جای آن پول نقد بدهند یا مقداری ارز دیجیتال به شما بفروشند. ممکن است زمانی که در بازار معامله ارزهای سنتی قدم می زنید افرادی را دیده باشید که برای معامله دارایی های دیجیتالی نیز تبلیغ می کنند. بهتر است به این افراد اطمینان نکنید و برای خرید به سراغ صرافی های معتبری که به آن ها اطمینان دارید بروید.

در هر حال اکنون هیچ روشی برای خرید و فروش امن ارز دیجیتال به صورت حضوری وجود ندارد و همه راه ها در نهایت به شیوه های آنلاین ختم می شوند. پس بهتر است قبل از اینکه در دام افراد چرب زبان بیفتید خودتان تحقیق کنید و عضو یک صرافی معتبر شوید تا ارزش دارایی هایتان به خطر نیفتد.

امن ترین روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران کدام است؟

با توجه به مشکلات صرافی های خارجی و خرید از اشخاص به نظر می رسد که بهترین و امن ترین روش معامله این ارزها عضویت در صرافی های داخلی است. این صرافی ها با مجوز رسمی کار می کنند و صاحبان آن ها شناخته شده هستند؛ پس اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق مراجع قانونی اقدام کنید. اکس نوین به عنوان معتبرترین و بهترین صرافی داخلی امن ترین روش های معامله بیش از 40 ارز دیجیتال را برای شما فراهم کرده است تا با خیال راحت به کسب درآمد دلاری از منابع دیجیتال خود بپردازید.

در همه کشورهای دنیا تریدرهای حرفه ای در پاسخ به سوال نحوه خرید مطمئن ارز دیجیتال چیست مراجعه به صرافی ها را معرفی می کنند؛ اما چیزی که ممکن است شما را در این باره کمی مردد کند کسر کارمزد از معاملات است. یکی از دلایلی که افراد به سراغ خرید مستقیم از استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال می روند هم همین است. اگر شما هم به همین دلیل قصد دارید به سراغ استخراج کنندگانی که از قانونی بودن فعالیت های آن ها اطلاع ندارید بروید، بهتر است یک بار معامله در اکس نوین را تجربه کنید. این صرافی حداقل کارمزد را از شما دریافت می کند و با فعالیت بیشتر در آن و معرفی دوستانتان می توانید این کارمزدها را از چیزی که اکنون هست کمتر کنید.

آیا خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟

تا چند سال پیش که نهادهای قانونی مختلف در ایران در برابر نفوذ ارزهای دیجیتال به بازارهای مالی مقاومت می کردند، خرید و فروش ارز دیجیتال ممنوع اعلام شده بود. اکنون اما دیگر این محدودیت های قانونی وجود ندارد و حتی شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی به نهادهای قضایی مراجعه و آن را پیگیری کنید. در حال حاضر ذات معامله ارزهای دیجیتال در کشور هیچ منع قانونی ندارد؛ اما دولت با استخراج بیت کوین و مزرعه های ماینر در نهادهای قانونی یا به صورت خانگی مخالف است.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امن ترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *