اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری 7 منتشر شد

اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را به عنوان اپل واچ سری 7 معرفی کند. ساعت هوشمندی که طراحی بهبودیافته در کنار پردازنده سریعتر خواهد داشت و یک نمونه ارتقایافته است.

نیمه دوم سال 2021 برای علاقه مندان اپل در سراسر جهان کاملاً هیجان انگیز خواهد بود. طبق معمول ، این شرکت رقیبان جدید آیفون خود را با فناوری ها و ویژگی های جدید به ارمغان می‌آورد. با این حال ، این همه چیزی نیست که شرکت در اختیار دارد. جدا از مجموعه جدید MacBooks که ممکن است کمی به پایان سال نزدیک شود ، این شرکت ممکن است از کلید اصلی آیفون 13 برای ارائه سری جدید Apple Watch – Apple Watch Series 7 استفاده کند. اعلامیه iPhone / Apple Watch این شرکت بازگشت در سپتامبر سال جاری. امروز ، گزارش جدیدی از بلومبرگ برخی از نکات جالب در مورد پوشیدنی جدید را آورده است. این یک نسخه جدید طراحی جدید و برخی از پیشرفت های شفاف است.

پیش از انتشار اپل واچ سری 7 ، برخی از جزئیات و مشخصات مشخص شده است. بر اساس این گزارش ، این شرکت از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد و نسخه جدیدی را برای هدف قرار دادن ورزشکاران ورزشی آغاز خواهد کرد. با این حال ، این نسخه جدید فقط در سال 2022 در کنار Apple Watch SE جدید رسمی خواهد شد. اگر دوباره به اصل موضوع بپردازیم ، سری 7 دارای برخی از پیشرفت های اساسی است. دستگاه دارای پردازنده سریعتر ، اتصال بی سیم بهبود یافته و صفحه به روز شده است.

ظاهراً سری جدید اپل واچ سری 7 پردازنده سریعتری خواهد داشت. این شرکت همچنین کیفیت اتصال بی سیم را ارتقا داده و نمایشگر را ارتقا خواهد داد. در واقع ، شرکت مستقر در کوپرتینو یک صفحه جدید با مرزهای نازک تر کاملاً الهی را وارد روند بدون حاشیه خواهد کرد. همچنین از تکنیک لمینیت جدیدی استفاده می شود که نمایشگر را به جلد جلویی نزدیک می کند. از نظر ضخامت ، مدل جدید ممکن است کمی ضخیم تر از مدل قبلی باشد. این پوشیدنی جدید همچنین با تراشه Ultra Wideband به روز شده ، احتمالاً U2 ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  نحوه تغییر روش پرداخت برای حساب اپل درآیفون،آی پد و مک

این گزارش همچنین بیان می کند که سنسور دمای بدن در مدل امسال ظاهر نمی شود. علاوه بر این ، ممکن است حسگر امیدوار کننده قند خون برای نظارت بر سطح گلوکز هنوز آماده نباشد. در حقیقت ، آماده بودن ویژگی امیدوار کننده ممکن است هنوز چندین سال طول بکشد. این بسیار جای تاسف دارد زیرا این ویژگی می تواند اپل واچ را در ماهیت نظارت بر سلامتی خود بسیار جذاب تر کند. سرانجام از زمانی که گفته می شود اپل این فناوری را آزمایش می کند ، فرا خواهد رسید ، اما دو سال طول می کشد.

سری جدید اپل واچ سری 7 مطابق با زبان طراحی سایر محصولات اپل است که امسال منتشر شده است. دستگاه برخلاف منحنی جزئی در سری 6 دارای لبه های تخت تر خواهد بود. اپل همچنین رنگ های جدیدی از جمله سبز پاستل و آبی را معرفی خواهد کرد. این رنگ ها در کنار گزینه های معمول سیاه و نقره ای ظاهر می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری 7 منتشر شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *