اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار گلکسی S11

اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار گلکسی S11

تاریخ انتشار در ماه فوریه ، باتری عظیم ، دوربین 108 مگاپیکسل

در سال جدید، کلاس جدیدی از تلفن های همراه، از جمله سامسونگ Galaxy S11 را به بازار عرضه میدارد.
با نزدیک شدن به سال 2020، به خصوص از نظر قیمت رسمی گلکسی S11، تا پیکربندی دوربین و باتری، این صنعت در حال حاضر پر از شایعات و پیش بینی ها است.
به عنوان مثال ، گلکسی S11 اولین چهار تلفن 5G سامسونگ خواهد بود که وعده 5G را به طور چشمگیری تحقق می بخشد. سامسونگ امسال امسال با S10 ، Note 10 Plus ، Galaxy A90 و Fold شروع به کار کرد، اما بسیاری از آنها انواع دستگاههای 4G هستند که از قبل وجود دارند.

سه مدل ، سه اندازه: Galaxy S11 ، S11 Plus ، S11 Pro

مشخص است که Galaxy S11 یک تلفن واحد نخواهد بود. مطرح شده که سه مورد وجود دارد، دقیقاً مانند خانواده S10 مدلهای 4G در سال گذشته.
برخی این تلفن ها را S11E ، S11 و S11 Plus نامگذاری می کنند، اما زمزمه های اخیر از جمله نشت های مکرر توییتر Evan Blass ، S11 ، S11 Plus و S11 Pro را نشان می دهد که بسیار نزدیک به استراتژی اپل با آیفون 11 است.

این اندازه های صفحه برای هر یک مطرح شده است:

Galaxy S11: 6.2 اینچ یا 6.4 اینچ
Galaxy S11 Plus: 6.7 اینچ
Galaxy S11 Pro: 6.9 اینچ

بلس همچنین اظهار داشت که تلفن های Galaxy S11 برخلاف مدل 2019 Galaxy S10E که دارای صفحه ای مسطح بود که بعضی اوقات ترجیح می داد دارای طرف های خمیده ای باشد.

انتشار در تاریخ 11 یا 18 فوریه، آخرین تاریخ انتشار

سامسونگ سری های Galaxy S خود را در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس به مدت چندین سال ارائه کرده است.
اگر سامسونگ از مدل سال گذشته پیروی کند، خواهیم دید S11 GALAXY و خانواده آن اندکی قبل از MWC ظاهر می شوند. سامسونگ خود را در روز سه شنبه، 11 فوریه یا سه شنبه 18 فوریه نشان می دهد.

این می تواند تلاقی بین نوت 10 و گلکسی S10 باشد

رندرهای Galaxy S11 بیرون آمده اند و همچنین طرح های مفهومی نیز در خصوص این دستگاه مطرح شده است.
بنابراین با تلفن سامسونگ S11 چه چیزی را شاهد خواهیم بود؟ گوشه های گرد که تبدیل به برند Galaxy S شده اند، اما با ظاهری مربع تر یادآور گلکسی نوت 10. بدنه ای باریک، طرف های خمیده برای همه مدل ها.

5G تضمین شده است ، اما Cache نیز وجود دارد

این ویژگی است که شایعه شده است، اما این نیز یک واقعیت است. Galaxy S11 99.9٪ شانس استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 را دارد که سازنده تراشه Qualcomm بدون مودم 5G که با آن جفت شده است.
در مورد هر منطقه ای که گلکسی S11 را با پردازنده داخلی Exynos 990 5G سامسونگ بسته بندی می کند، که اغلب در آسیا، به ویژه در کشور سامسونگ، کره جنوبی رخ می دهد.
تلفن ها نمی توانند در شهرهایی که دسترسی 5G در آنها وجود ندارد، دسترسی داشته باشند و کشورهایی که فقط از 4G استفاده می کنند فقط می توانند از شبکه های 4G استفاده کنند، بنابراین Galaxy S11 5G می تواند به عنوان یک گوشی 4G عمل کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی، لنزهای پریسکوپ، بزرگنمایی 5 برابر

گفته می شود سامسونگ در حال تجهیز Galaxy S11 به سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است.
علاوه بر این ، تراشه Snapdragon 865 که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم می تواند از دوربین 200 مگاپیکسلی پشتیبانی کند. ممکن است شما همیشه از 108 پیکسل استفاده نکنید، اما داشتن این رزولوشن اضافی ممکن است برای بزرگنمایی و بیرون کشیدن مفید باشد. اگر صدای همه این موارد را دوست دارید، از سازنده تراشه برای ایجاد امکان تشکر کنید.

1-صفحه نمایش: صفحه نمایش 120Hz AMOLED

قبلاً در مورد صفحه نمایش تلفن صحبت کرده ایم، اما این همان چیزی است که احتمالاً به دست می آوریم: امکان فعال سازی میزان نوسازی صفحه نمایش از 120Hz. این باعث می شود انیمیشن ها و پیمایش بسیار نرم تر از نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز در حال حاضر انجام شوند.
در حالی که سرعت تازه سازی 120 هرتز برای بازی ها و سایر انتقال سریع (حتی 90Hz مانند OnePlus 7T) ایده آل است ، در صورت تمایل به سرعت بخشیدن به انیمیشن ها ، Galaxy S11 می تواند با تنظیمات قدرت را در اختیار شما قرار دهد تا بین 60 هرتز برای حفظ عمر باتری و 120 هرتز تغییر کند.
این تقریباً معامله ای است که از هر دو صفحه نمایش Snapdragon 865 و Exynos 990 5G با پشتیبانی از 210Hz استفاده می شود.

2-یک باتری بزرگ mAh5000

تلفن ها در اندازه های مختلف دارای باتری هایی با اندازه های مختلف هستند و یکی دیگر از شایعات موجود درباره باتری گلکسی S11 “پلاس” را در 5،000 میلی آمپر ساعتی نشان می دهد.
قبلاً برخی از تلفن ها با باتری های فوق العاده بزرگ وجود داشته اند ، بنابراین 5000 میلی آمپر ساعت انتظارات را برآورده می کند.

3-حسگر اثر انگشت روی صفحه

بهترین سناریو این خواهد بود که Galaxy S11 به نوعی باز کردن قفل ایمن صورت ، همراه با خواننده روی صفحه بازگردد. سامسونگ از قبل می داند که چگونه این کار را به درستی انجام دهد. به یاد داشته باشید ، این سری در S7 اسکن را انجام داد، اما آن را برای S10 گذاشت. اکنون گوگل بهتر عمل کرده است، با پیگیری حرکت Pixel 4 کمک می کند.
اگر سامسونگ تصمیم بگیرد از پشتیبانی اسنپدراگون 865 برای اسکن دو انگشتی استفاده کند، که هدف از آن ارتقاء فناوری در همه جنبه هاست ، حداقل می توانیم شکل قوی تری از اسکنرهای بیومتریک در صفحه مشاهده کنیم.

4-سامسونگ اندروید 10 و سامسونگ One UI 2

شکی نیست که تمام گوشی های سامسونگ در سال 2020 روی اندروید 10 و شرکت One UI 2 شرکت اجرا می شود که در ماه اکتبر اعلام شد و اکنون در بتا قابل استفاده است.
Android 10 ، که حالت تاریک کل سیستم را به تلفن ها ، نویگیشن حرکت، برخی زیرنویس های زنده واقعاً چشمگیر و تنظیمات حریم خصوصی جدید منتقل می کند. One UI 2 قصد دارد با فشار دادن آیکون ها و کنترل صفحه نمایش به قسمت پایین گوشی، دسترسی آنها را با یک دست راحت تر کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار گلکسی S11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *