توییتر به زودی برای اثبات یک شخص واقعی به شناسه نیاز پیدا می کند

لپ تاپ هیبریدی شیائومی Notebook 12.4 راهی بازار شد

به نظر می رسد که امروزه هیچ خبری که در مورد توییتر به تیتر اخبار رسیده باشد، مثبت به نظر نمی رسد. و متأسفانه، آخرین مورد ممکن است پایگاه کاربران بزرگ آن را نیز تقسیم کند. بنابراین آماده باشید، زیرا ممکن است برای این مورد نیاز به شناسه خود داشته باشید.

ظاهرا، غول میکروبلاگینگ به دنبال یک ویژگی جدید به نام تأیید هویت است. همانطور که از نام آن پیداست، تیم Elon به دنبال بهبود مداوم پلتفرم است و این حرکت به بررسی اینکه آیا شخصی در پلتفرم یک شخص واقعی است و نه فقط جعل هویت، کمک می‌کند. با افزایش موضوع جعل هویت در توییتر، یک سیستم تأیید به بسیاری از افراد کمک می کند تا از اطلاعات نادرست در این پلت فرم جلوگیری کنند. تصویری که توسط یک افشاکننده به اشتراک گذاشته شده است، تصویری از این فرآیند تأیید را نشان می‌دهد، اگرچه به زبان آلمانی رونویسی شده است.

اما این نشان می دهد که سیستم تأیید می تواند از قبل در راه باشد. کاربران باید شناسه قانونی خود را همراه با یک سلفی برای تایید هویت خود آپلود کنند. در حالی که این حرکت مزایای زیادی را ارائه می دهد، نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی کاربر و امنیت داده ها دوباره ایجاد می کند. علاوه بر این، این یکی از جنبه های محبوب پلتفرم که ناشناس بودن است را نیز از بین می برد. یعنی این حرکت یک شمشیر دولبه است.

فاش کننده همچنین اضافه کرد که ایلان به دنبال استخدام یک شرکت بخش سوم برای انجام کل فرآیند تأیید برای اطمینان از حفاظت از داده های کاربر است. اما با وجود همه این‌ها، باید به خاطر داشت که نشت داده‌ها از غول‌های فناوری، در عصر امروز غیرمعمول نیست. اما به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک شایعه است، بنابراین فعلاً این گزارش را باید شایعه دانست و برای به‌روزرسانی‌های بیشتر همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برترین شبکه های اجتماعی جهان

نظرات در مورد : توییتر به زودی برای اثبات یک شخص واقعی به شناسه نیاز پیدا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *