اسم رمز تبلت OnePlus Pad ریوز است

اسم رمز تبلت OnePlus Pad ریوز است

وان پلاس قصد دارد به زودی اولین تبلت خود را در بازار عرضه کند. تبلتی که OnePlus Pad نام دارد قبلاً چندین بار افشا شده است. یکی از گزارش ها ادعا کرده که دستگاه قبلاً وارد تست خصوصی شده است.

اکنون، گزارش جدید MySmartPrice نشان می‌دهد که این دستگاه واقعاً آزمایش خصوصی را آغاز کرده و با اسم رمز «ریوز» دارد. این نشریه منبع اطلاعاتی جدید یوگش برار را به عنوان منبع اطلاعاتی معرفی کرده است. این با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه وان پلاس پد در نیمه اول سال 2022 مطابقت دارد.

از آنجایی که در حال حاضر پنجمین ماه سال قرار داریم، به احتمال زیاد این تبلت اندرویدی به زودی عرضه خواهد شد. گفته می شود این تبلت دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی اولد با وضوح Full HD+ است. این ویژگی شایعه شده به تنهایی این تبلت را خاص می کند زیرا در حال حاضر تبلت زیادی در بازار وجود ندارد که دارای پنل OLED باشند.

سیستم عامل OnePlus Pad مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و گفته می شود این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با دوربین کمکی 5 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود. در قسمت جلو، دستگاه دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این تبلتاحتمالاً از چیپست اسنپدراگون 865 5G همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. انتظار می رود محصول بعدی وان پلاس با باتری شایعه شده 10900 میلی آمپر ساعتی خود که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند، عمر باتری طولانی داشته باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

پیش بینی شده این دستگاه در چین برای نسخه 6 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 2999 یوان (471 دلار) قیمت داشته باشد. با این حال، این مشخصات و قیمت هنوز تایید نشده است، بنابراین با منتظر ماند تا جزئیات بیشتر در دسترس قرار گیرد.

در دیگر خبرها وان پلاس بر گسترش مجموعه گوشی های هوشمند خود تمرکز کرده است. این شرکت اخیرا از گوشی های OnePlus Nord CE 2 Lite و OnePlus 10R رونمایی نمود. اکنون یک افشای جدید توسط یک منبع آگاه نشان می دهد که OnePlus 10 ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این گوشی به دوربین حرفه ای و تراشه Snapdragon 8 Gen 1+ مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید  OnePlus Two در همین سال عرضه میشود

به تازگی Yogesh Brar افشاگر از طریق توییتی فاش کرد که OnePlus 10 Ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این بدان معنی بوده که می توان انتظار داشت در ماه های آینده رونمایی شود. به گفته این افشاگر، وان پلاس قصد دارد تجربه دوربین OnePlus 10 Pro را با مدل Ultra آینده خود بهبود بخشد.

OnePlus 10 Pro چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. این تلفن هوشمند با یک سیستم دوربین افت کرده عرضه شد، بنابراین این شرکت قطعا سنسورهای بزرگی برای جبران به کار خواهد گرفت.

Brar تایید کرد که پرچمدار Ultra دارای چیپست آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1+ خواهد بود که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته می شود. او همچنین فاش کرد که مدل Ultra ممکن است دارای دوربین پریسکوپی باشد که مستقیماً با Galaxy S22 Ultra رقابت می کند. به گفته این فرد، OnePlus 10 ultra در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسم رمز تبلت OnePlus Pad ریوز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *