استقبال از آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 بیشتر است

استقبال از آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 بیشتر است

Yu Chengdong یکی از تحلیلگران صنعت دلیل عرضه نشدن آیفون 14 را اینگونه خواند که هواوی گوشی های موبایل رده بالا را به نفع اپل کنار گذاشت. تحلیلگر Ming-Chi Kuo تایید کرد که کانال های چینی نسبت به سری آینده اپل آیفون 14 خوش بین هستند، از جمله توزیع کنندگان، خرده فروشان و حتی اسکالپرهایی که مشتاقانه منتظر عرضه گوشی های هوشمند جدید هستند.

مینگ چی کو که یکی از دلایل جالب این وضعیت بازار را نیز ذکر کرد، گفت: آنها انتظار دارند تقاضا برای سری آیفون 14 از تقاضا برای سری آیفون 13 بیشتر شود. مینگ چی کو معتقد است که این ممکن است بدان دلیل باشد که پس از خروج هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند 5G، اپل در واقع شروع به تسلط بر بخش گوشی‌های هوشمند پیشرفته در چین کرد.

زمانی که هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا شروع به از دست دادن سهم بازار خود کرد، تحلیلگران پیش‌بینی کردند که سامسونگ، شیائومی، ویوو، اوپو و دیگر تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند می‌توانند از این موضوع سود ببرند. با این حال، مشخص شد که ذینفع اصلی اپل بود.

اخیراً، Yu Chengdong، رئیس تجارت مصرف کننده هوآوی، گفت که فروش گوشی های هوشمند این شرکت به شدت کاهش یافته است. به دلیل ادامه تحریم های ایالات متحده و کمبود منابع، هواوی قادر به عرضه گوشی های هوشمند جدید 5G نیست. یو چنگدونگ همچنین افزود: هواوی به عنوان رهبر جهانی 5G، تنها سازنده ای است که در عصر 5G تلفن همراه 4G را می فروشد که این خود به نظر شوخی می رسد.

او همچنین به صراحت اعلام کرد که اگر تحریم های آمریکا نبود، هواوی و اپل تولیدکنندگان اصلی تلفن همراه در جهان بودند. شایعه شده است که اپل به تامین کنندگان گفته است که فروش اولیه سری آیفون 14 بیشتر از سری آیفون 13 خواهد بود. در عین حال، تقاضا برای آیفون 13 کاهش نمی یابد: در جولای امسال، محموله های سری آیفون 13 33 درصد بیشتر از محموله های آیفون 12 در مدت مشابه سال گذشته است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت ios 7.1 آیفون در ماه آینده ارائه میشود

نظرات در مورد : استقبال از آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 بیشتر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *