آیفون X، گرانترین گوشی جهان با بدنه ای شکننده

آیفون X

اگر شما از یک قاب محافظ برای آیفون X خود استفاده نکنید، احتمالا در زمان افتادن این گوشی از دستتان با صحنه ی خوبی مواجه نخواهید شد!. شاید ویدئویی که سه سال پیش، یعنی در سال 2014 منتشر شد را به خاطر داشته باشید. در آن زمان تازه آیفون 6 عرضه شده بود و یک نوجوان 18 ساله به تازگی این گوشی را از یکی از اپل استورهای کشور استرالیا، شهر سیدنی، خریداری کرده بود، یک گزارشگر در همین زمان تصمیم گرفت که برود و با او مصاحبه ای در خصوص این گوشی انجام دهد، ناگهان زمانی که این نوجوان می خواست گوشی را از جعبه ی آن در بیاورد، از گوشه ی سمت راست جعبه به بیرون غلتید و به زمین افتاد ولی با شگفتی تمام، هیچ اتفاقی برای این گوشی نیوفتاد.

اما اگر اکنون به سال 2017 باز گردیم، خواهیم دید که کمپانی اپل با ادعایی که در خصوص شیشه ی به کار رفته در پنل پشتی آیفون X داشت (یکی از مقاوم ترین شیشه های بکار رفته در گوشی های آیفون X) به این معنا نبوده که اگر از یک ارتفاعی به زمین بیوفتد، هیچ آسیبی نخواهد دید. تصویری که در پایین می بینید، تصویر یک آیفون X  می باشد که از یک ارتفاع به زمین افتاده و شیشه ی پنل پشتی آن به طور کامل خرد شده است!

آیفون Xآیفون X یکی از گوشی های فوق العاده بی نظیر در زمینه ی طراحی و شکل ظاهری می باشد و کسی که این گوشی را خریداری می کند به ظاهر یک شخص ثروتمند به حساب می آید. برای اینکه بخواهید از سرمایه گذاری که کرده اید محافظت نمایید، باید برای آیفون خود یک قاب محافظ تهیه نمایید، در غیر این صورت ممکن است در صورت افتادن گوشی از دستتان، تمامی سرمایه ی شما در مقابل چشمانتان در یک لحظه از بین برود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آیفون 16 اولترا در سال 2024 از راه می رسد

نظرات در مورد : آیفون X، گرانترین گوشی جهان با بدنه ای شکننده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *