از Sephora آرایش کردن یاد بگیرید و محصولات آرایشی بخرید

“Sephora” به شرکت های متعدد دیگر با اهداف مبنا بر به رسمیت شناختن اهمیت AR پیوسته است و برای فروش محصولات زیبایی خود به رقابت با دیگر برندها پرداخته است. فروشگاه محصولات زیبایی این هفته در بروزرسانی برنامه iOS خود را تحت عنوان “Sephora Virtual Artist” معرفی کرد. این اپلیکیشن با همکاری شرکت AR با نام “ModiFace” توسعه یافته است و عمکلرد آن با توجه به شناخت اجزای صورتتان قادر است انواع و اقسام آرایش های متفاوتی را پیاده کند تا متفاوت به نظر برسید.

در حال حاضر، می توانید با رژلب ها، سایه های چشم و مژه های مصنوعی شرکت را روی تصویری از صورتتان قرار دهید و اگر از آن ها خوشتان آمد خریداری کنید. همچنین این برنامه قصد دارد به عنوان یک برنامه “آموزش مجازی” عمل کند و کانتور، هایلایت و کشیدن خط چشم را آموزش دهد.

شاید در حین عملکرد با برنامه متوجه خوب بودن آن نشوید اما آرام آرام به آن علاقه مند خواهید شد. البته شاید خرید محصولات آرایشی تنها از روی یک برنامه کار حرفه ای ای به نظر نرسد. چه بسا این محصولات باید روی صورت شخص آزمایش شوند تا بهبود کارایی خودشان را نشان دهند اما به هر حال از خلاقیت شرکت Sephora نمی توان به سادگی چشم پوشی کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از Sephora آرایش کردن یاد بگیرید و محصولات آرایشی بخرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *