ارزان جم خرید جم فری فایر ارزان + ارسال سریع

ارزان جم خرید جم فری فایر ارزان + ارسال سریع

بازی های آنلاین موبایل، که مدتی است بسیار مورد استقبال کاربران و گیمرها قرار گرفته اند، از یک ارز درون برنامه ای که وجه رایج در بازی، جهت خرید تجهیزات، ماشین، اسلح، لباس، اسکین و … محسوب می شود، استفاده می کنند. در هر بازی این ارز نام های متفاوتی دارد، برای مثال در کالاف دیوتی موبایل سی پی (CP) و در فری فایر (Free Fire) جم یا الماس (GEM)، نام دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت از چه طریق و چگونه می توان این ارزِ ارزشمند را در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بازی فری فایر و اهمیت جم در آن

فری فایر (Free Fire) یک بازی شوتر موبایل در سبک کلش رویال است که 50 نفر توسط جتر نجات از درون یک هواپیما به یک جزیره منتقل می شوند و این 50 نفر برای زنده ماندن باید با هم به رقابت بپردازند. همچنین قابلیت تیم سازی با سه نفر از دوستان نیز هست. تنها راه زنده ماندن در بازی نیز تجهیز کردن خود با خرید سلاح، لباس، اسکین، ماشین و … و همچنین ارتقا شخصیت انتخابی در بازی است. برای خرید موارد گفته شده و حتی خرید حیوان خانگی، نیاز به ارز درون برنامه ای دارید که در بازی فری فایر با نام جم (GEM) یا الماس شناخته می شود. این الماس های با ارزش را می توانید هم رایگان دریافت کنید و هم از سایت های معتبر خریداری نمایید.

همچنین برای ماندن و یافتن یک مکان امن در این جزیره، یک نقشه در اختیارتان قرار داده می شود تا کمی آرام بگیرید. به یاد داشته باشید تعداد نفراتی که می کشید مهم نیست، آنچه اهمیت دارد زنده ماندن شماست. پس گاهی لازم است شلیک نکنید یا پنهان شوید و شاهد یک درگیری باشید تا به جایی امن برسید.

روش های دریافت جم فری فایر

همان طور که بدان اشاره شد، جم را می توانید هم به صورت رایگان و هم با خرید از سایت های واسط معتبر دریافت کنید. برای دریافت رایگان جم فری فایر کافیست فعالیت هایی که به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه در بازی تعیین می شوند را انجام دهید. نظیر: انجام موفقیت آمیز ماموریت ها، استفاده از کدهای موجود در فضاهای مجازی، استفاده از اپلیکیشن های بازی و استفاده از روش غیر قانونی نرم افزارهای هک.

همچنین جهت خرید تعداد جم مورد نظرتان باید به یکی از سایت های واسط مراجعه کنید. سایتی که به آن وارد می شوید باید معتبر و قانونی باشد تا برای حساب شما مشکلی پیش  نیاید. سایتی که ما در اینجا قصد معرفی آن را به شما داریم سایت ارزان جم است که در ادامه توضیح می دهیم چرا می توانید به این سایت اعتماد کنید و خرید انجام دهید.

چرا سایت ارزان جم را انتخاب کنیم؟

مطمئنا تا اینجای کار، اهمیت جم (GEM) در بازی فری فایر را درک کرده اید، متاسفانه خرید مستقیم جم، از سایت اصلی بازی فری فایر برای ما ایرانیان مقدور نیست و عمل خرید را باید از طریق سایت های واسط انجام دهیم. سایت های واسط، تخفیفات و شرایط لازم برای انجام تمام خریدهای بازی نظیر: خرید جم فری فایر از طریق آیدی و اکانت و آفرهای روزانه فری فایر را برای شما فراهم می کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت از چه سایت می توانید خرید کنید؟ و اینکه یک سایت معتبر باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا برای خرید به آن اعتماد و اطمینان کرد؟؟

ویژگی های سایت ارزان جم یک سایت معتبر برای اینکه بتواند اعتماد کاربر را به خود جلب کند باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد، دارای سابقه فعالیت باشد، سفارش را در سریع ترین زمان ممکن تحویل دهد، قیمت محصولات را درج کند و دارای قیمت های مناسب و واقعی باشد و پاسخگو نیاز کاربران باشد و از میزان پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. خوشبختانه سایت ارزان جم علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده، دارای نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) است و همچنین تضمین کننده اصالت کالا و قیمت نیز می باشد.

 

روش های خرید جم فری فایر از سایت ارزان جم

بطور کلی، در سایت ارزان جم arzangem.com، از 2 روش می توانید جم فری فایر را به دست آورید، روش اول خرید با آیدی، روش دوم خرید با اطلاعات اکانت فری فایر می باشد. علاوه بر موارد بالا، گاهی اوقات آفرهایی (تخفیفات ویژه و حراج ها) برای خرید پیشنهاد روزانه فری فایر یا خرید پیشنهاد هفتگی فری فایر نیز با مهلت محدود برای خرید، در سایت قرار داده می شودارزان جم خرید جم فری فایر ارزان + ارسال سریع

  1. از طریق آیدی، برای خود یا دیگران جم بخرید.

مقادیر جم قابل خرید با آیدی، در سایت جم ارزان، که گاهی با تخفیف نیز همراه هستند، شامل: 110، 231، 341، 462، 583، 814، 1045،  1771،  1188، 2420 و 4840 می باشد. فقط باید پس از انتخاب بسته مورد نظر در قسمت درج اطلاعات آیدی تان را به درستی و با دقت، وارد کنید. مزیت استفاده از این روش با وجود قیمت بالای آن سریعتر و بیشتر دریافت کردن جم است.

  1. از طریق اطلاعات اکانت یا حساب کاربری، برای خود یا دیگران جم بخرید.

این روش نیز همانند روش خرید با آیدی است با این تفاوت که در قسمت مشخص شده برای درج اطلاعت، باید اطلاعات اکانت خود یا هر شخص دیگری را وارد کنید. مقادیر جم قابل خرید از طریق اطلاعات اکانت، گاهی نیز همراه با تخفیف شامل: 110، 231، 341، 462، 583، 814، 1045،  1771،  1188، 2420 و 4840  می باشد.

جمع بندی:

برای ماندن در بازی و تجربه کردن هیجان فری فایر، باید تا می توانید به ارتقا خود بپردازید و این کار تنها با داشتن تعداد زیاد جم امکان پذیر است. شما می توانید به راحتی با ورود به سایت واسط ارزان جم arzangem.com، و در اختیار داشتن دو مورد آیدی و یا اکانت، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و پس از تایید و پرداخت نهایی، حساب خود یا فرد دیگری که برای او خرید را انجام داده اید (با توجه به میزان بودجه تان)، شارژ کنید و از خریدتان و هزینه ای که بابت دریافت جم پرداخت می کنید، مطمئن باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : ارزان جم خرید جم فری فایر ارزان + ارسال سریع

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *