ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را از کجا بخریم؟!

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را از کجا بخریم؟!

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت، کاری سخت و وقت‌گیر است. البته زمانی که ندانید چگونه و از کجا بلیط هواپیما را بخرید. برای خرید بلیط هواپیما یک منبع معتبر و ارزان باید پیدا کنید تا به راحتی و بدون نگرانی از قیمت بالا اولین مرحله سفرتان را انجام دهید. یکی از سایت‌های معتبری که می‌توان برای اطلاع از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و خرید، به آن مراجعه کرد فلای تودی است که شما به راحتی و با چند کلیک می‌توانید مقرون به‌صرفه‌ترین بلیط را خریداری کنید.

ما در این مطلب از مزایای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت در فلای تودی برای شما می‌گوییم. در ادامه همراه ما باشید.

انواع قیمت بلیط هواپیما ارزان در فلای تودی

در گذشته، خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت یک فرآیند زمان‌بر بود. مسافران باید زمان و هزینه زیادی را برای خرید بلیط از طریق آژانس‌های هواپیمایی صرف می‌کردند. اما امروزه رزرو آنلاین بلیط این فرآیند را ساده و در دسترس کرده است. شما می‌توانید بلیط خود را در هر زمانی از شبانه روز به راحتی تهیه کنید.

فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به هزینه و شرایط پرواز، به راحتی و با اطمینان پرواز مناسب را انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید بلیط هواپیما به چندین مدل تقسیم می‌شود. از بلیط های ارزان قیمت می‌توان به بلیط هواپیما چارتر، بلیط لحظه آخری و … اشاره کرد.

هنگام سفر با فرزندتان، ممکن است برای اعضای خانواده خرید بلیط سیستمی ارزان‌تر باشد. زیرا در بلیط چارتر صندلی کودکان نیز به اندازه بزرگسالان حساب می‎شود. اما شاید زمانی که به تاریخ سفر خود بسیار نزدیک هستید، بهترین گزینه خرید بلیط چارتر باشد. زیرا در این زمان چارتر صندلی خالی دارد و ممکن است قیمت مناسب‌تری پیدا کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما ارزان در فلای تودی

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما ارزان در سایت فلای تودی، پس از ورود به این سایت مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید که شامل سفرهای داخلی و خارجی می‌شود؛ سپس تاریخ ورود، تعداد بزرگسالان، تعداد نوزادان زیر 2 سال و تعداد کودکان در گروه سنی 2 تا 12 سال را انتخاب کنید تا با این کار لیستی از ارزان ترین بلیط های هواپیما به شما نشان داده شوند. این نوع خرید کاملا آنلاین بوده و نیازی به حضور فیزیکی شما در آژانس نیست.

فلای تودی پلتفرمی است که به شما اجازه می‌دهد با جستجوی هر مقصدی، قیمت بلیط هواپیمای تمامی ایرلاین‌ها را مشاهده کنید. در این صورت شما می‌توانید بلیط مورد نظر خود را از هر ایرلاینی از طریق سایت خریداری کنید. نکته مهم این است که شما می‌توانید پروازها را بر اساس قیمت، خطوط هوایی، ساعت پرواز و حتی نوع کلاس پرواز فیلتر کنید.

البته درست است که شما می‌توانید در فلای تودی ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید، ولی با این حال زمان سفر ارتباط مستقیمی با ارزان بودن بلیط دارد. با کاهش تقاضا برای بلیط، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان قیمت بسیار آسان‌تر خواهد بود. اگر به یک شهر توریستی می‌روید، روزهای خلوت‌تر و زمان خارج از تعطیلات را انتخاب کنید.

اگر به شهرهای بزرگ می‌روید، روز و زمانی را انتخاب کنید که در شهر مقصد شما نمایشگاه یا جشنواره‌ای برگزار نشود. به طور کلی، اگر برای انتخاب تاریخ سفر خود انعطاف دارید، می‌توانید از تقویم فلای تودی برای خرید ارزان ترین قیمت بلیط استفاده کنید.

در سایت فلای تودی شما می‌توانید بدون هچ نگرانی رزرو آنلاین هتل خارجی و بلیط خارجی را انجام دهید. در این سایت بیش از 900 ایرلاین خارجی در دسترس شما هستند. پرداخت هزینه بلیط به راحتی و با داشتن کارت شتاب امکان‌پذیر است.

بنابراین اگر به دنبال اطلاع از قیمت بلیط هواپیما داخلی هستید و قصد خرید بلیط هواپیما اروپا، آمریکا یا سایر کشورهای خارجی با بهترین قیمت را دارید، دیگر جای نگرانی نیست. زیرا فلای تودی هزینه بلیط هواپیما به هر جای جهان را با پرداخت ریالی برای شما انجام می‌دهد.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را از کجا بخریم؟!

نکاتی جهت پیدا کردن ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما فلای تودی

تقویم قیمت: پس از ثبت مبدا، مقصد و تاریخ سفر، با کلیک بر روی دکمه جستجو در صفحه نتایج، تقویم قیمتی را مشاهده می‌کنید که قیمت تمام روزهای قبل و بعد از تاریخ مورد نظر شما را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام تاریخ به سفر بروید.

نوع پرواز: در قسمت فیلتر می‌توانید نوع پرواز خود را بر اساس کلاس‌های پروازی انتخاب کنید. همچنین پس از سرچ کردن، سیستمی یا چارتر بودن پرواز هم به شما نشان داده می‌شود تا بتوانید با اطلاعات بیشتری نوع بلیط خود را انتخاب کرده و ارزان ترین بلیط سفر خود را خریداری کنید.

زمان پرواز: در قسمت فیلتر، با انتخاب زمان پرواز می‌توانید ساعات سفر کوتاه‌تری را برای خرید بلیط انتخاب کنید.

ایرلاین: در فلای تودی نام تمامی ایرلاین‌هایی که برای مقصد شما بلیط صادر کرده‌اند را مشاهده می‌کنید. برخی از خطوط هوایی بلیط هواپیما ارزان تری دارند و با شناخت آنها می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

رزرو هتل با فلای تودی

اگر برای سفرتان نگران رزرو هتل و محل اقامتتان هم هستید، اصلا نگران نباشید چون فلای تودی مرجعی برای ارزان ترین هتل های داخلی و خارجی نیز می‌باشد و به راحتی می‌توانید رزرو آنلاین هتل را از همین سایت انجام دهید.

در تمامی راحل خرید چه بلیط هواپیما چه رزرو هتل، اگر با مشکلی هم مواجه شدید می‌توانید با پشتیبانان این سایت در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید و پاسختان را دریافت کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را از کجا بخریم؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *