ارائه کیف پول اختصاصی امنیت بالا توسط صرافی ارز دیجیتال والکس

ارائه کیف پول اختصاصی امنیت بالا توسط صرافی ارز دیجیتال والکس

محبوبیت روبه رشد ارز دیجیتال در ایران و محدودیت‌هایی که صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی بر روی استفاده کاربران ایرانی اعمال کرده‌اند باعث شده صرافی‌‌های ایرانی زیادی کار خود را در این زمینه آغاز کنند. هرچند ممکن است همه این صرافی‌ها جوابگوی نیازهای شما نباشند و موارد امنیتی را به خوبی رعایت نکنند که همین ضعف زمینه را برای هک و سرقت از کیف پول‌ صرافی فراهم می‌کند. یکی از معدود صرافی‌هایی که طی سال‌های اخیر اعتماد معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی را جلب کرده صرافی ارز دیجیتال والکس است. در این مطلب تمام اطلاعاتی که باید درمورد صرافی ارز دیجیتال والکس و کیف پول اختصاصی آن داشته باشید را می‌خوانید و در آخر نحوه استفاده، ذخیره‌سازی، مزایا کیف پول والکس را می‌آموزید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال والکس

در ابتدا به معرفی کوتاهی از صرافی ارز دیجیتال والکس : صرافی آنلاین ارز دیجیتال، خواهیم پرداخت. تیم والکس در سال 1397 از افراد کارآمد و متخصص در حوزه برنامه‌نویسی، مدیریت و امور مالی تشکیل شده است که در طی سال‌های اخیر عملکرد قابل توجهی در زمینه خرید و فروش بیت کوین و آلت‌کوین‌ها از خود نشان داده است. اسم والکس از ترکیب Wallet و Exchange آمده است.

طی سال‌های اخیر کاربران ایرانی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده‌اند از جمله کلاهبرداری‌های داخلی، دسترسی سخت به بازار خارجی ارز دیجیتال و مهم‌تر از همه نبود یک پلتفرم معاملاتی امن با کاربری آسان برای خرید و فروش ارز دیجیتال و غیره… این امر باعث شد که تیم والکس به طور حرفه‌ای در راستای امنیت‌بخشی به محیط معاملات ارز دیجیتال به فعالیت بپردازد.

مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی والکس را در زیر لیست کرده‌ایم:

  • قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
  • ابزار تحلیل قیمت ارزهای مختلف
  • امکان درج حد سود و حد ضرر در معاملات
  • ابزار محاسبه سود و زیان
  • پشتیبانی مناسب
  • واریز و برداشت ریالی
  • درآمدزایی از سایت
  • پروسه احراز هویت
  • دارای کیف پول اختصاصی و امن

صرافی ارز دیجیتال والکس از بیت کوین و آلت‌کوین‌های متنوعی مثل اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، تتر، ریپل، ترون، کاردانو، بایننس کوین، شیبا اینو، پنکیک سواپ، بیت تورنت و غیره… پشتیبانی می‌کند.

 کیف پول اختصاصی والکس

خرید و فروش ارز دیجیتال تنها یک بخش از فعالیت در بازار کریپتوکارنسی است. امنیت اطلاعات و دارایی‌ شما در صرافی‌ بسیار مهم است. صرافی والکس با ارائه کیف پول اختصاصی درون وب سایت و اپلیکیشن، امنیت دارایی‌ شما را تضمین می‌کند. در ضمن تمام دارایی‌ کاربران در والکس در کیف پول‌های سرد و آفلاین ذخیره می‌شوند و امکان از دست رفتن و یا هک شدن آن وجود ندارد.

طرز کار کیف پول اختصاصی والکس

با ساخت حساب کاربری در صرافی والکس و تایید احراز هویت، شما صاحب یک کیف پول مخصوص به خودتان می‌شوید و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال برایتان فعال می‌شود. شما می‌توانید هر ارز دیجیتالی را که صرافی والکس پشتیبانی می‌کند به صورت کلاسیک، حرفه‌ای، سریع یا سفارش‌گذاری معامله کنید.

قبل از شروع معامله ابتدا باید کیف پولتان را شارژ کنید. برای این کار دو راه وجود دارد: یکی از طریق واریز ریالی و دیگری واریز ارز دیجیتال. اگر در زمینه ارز دیجیتال مبتدی هستید یا برای اولین بار می‌خواهید از کیف پول صرافی والکس استفاده کنید، برای راحتی کار پیشنهاد می‌کنیم با سرمایه ریالی کیف پول خود را شارژ کنید.

مزایا و معایب نگهداری دارایی در کیف پول صرافی والکس

ذخیره‌سازی سرد

ارزهای دیجیتال به دو روش سرد و گرم ذخیره‌سازی می‌شوند. در ذخیره سازی گرم به دلیل اتصال مداوم به اینترنت، سطح امنیت پایینی دارند اما ذخیره‌سازی سرد فقط در زمان انتقال ارز دیجیتال به اینترنت متصل می‌شوند و از سطح امنیت بالاتری برخوردارند. امکان ذخیره‌سازی سرد در کیف پول صرافی والکس بالاترین سطح امنیت را برای کاربران فراهم کرده است.

احراز هویت دو مرحله‌ای

امکان تایید دو مرحله‌ای صرافی والکس امنیت صرافی را تا 70 درصد نسبت به صرافی‌های دیگر که این ویژگی را ندارند افزایش می‌دهد. این مزیت باعث می‌شود احتمال هک شدن حساب‌ها و به سرقت رسیدن دارایی‌های ذخیره‌شده در کیف پول صرافی کاهش قابل‌توجهی پیدا کند.

ارائه کیف پول اختصاصی امنیت بالا توسط صرافی ارز دیجیتال والکس

ذخیره‌سازی موقت

زمانی که ارز دیجیتال خریداری می‌کنید بلافاصله داخل کیف پول صرافی ذخیره می‌شود و هیچ کارمزدی بابت این انتقال از شما گرفته نمی‌شود. اما اگر بخواهید با هر خریدی دارایی خود را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهید شبکه از شما کارمزد کسر می‌کند و تکرار این کارمزدها باعث ضرر مالی می‌شود. کیف پول‌های صرافی برای ذخیره‌سازی کوتاه‌مدت مناسب هستند و اگر بخواهید در مدت زمان کوتاه چندین معامله انجام دهید تنها کارمزد صرافی از شما گرفته می‌شود.

معاملات سریع‌تر و آسان‌تر

استفاده از کیف پول صرافی برای معامله‌گرانی که در خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعال هستند بسیار به‌صرفه‌تر از کیف پول ارز دیجیتال است و معاملات با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرند.

امنیت پایین کیف پول صرافی نسبت به کیف پول ارز دیجیتال

از معایبی که اکثر کیف پول‌های صرافی دارند، امنیت پایین آن‌ها نسبت به کیف پول ارز دیجیتال است. اما در کیف پول صرافی والکس سعی شده با ذخیره‌سازی سرد و احراز هویت دو مرحله‌ای امنیت کیف پول تا حد زیادی پوشش داده شود که به نسبت سایر کیف پول‌های صرافی، در زمینه امنیت، بسیار موفق‌تر عمل کرده است. به طور کلی بهتر است در مدت طولانی دارایی خود را داخل کیف پول‌ صرافی‌ها نگه ندارید. اگر در نظر دارید که سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت داشته باشید از کیف پول‌های ارز دیجیتال استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه کیف پول اختصاصی امنیت بالا توسط صرافی ارز دیجیتال والکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *