اختلاس میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان

اختلاس میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان : به گزارش زوم تک به نقل از ایسنا متهم اصلی پرونده اختلاص میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان از کشور متواری شده است. یکی از متهمان اصلی این پرونده با 500 میلیارد تومان از کشور متواری شده است ،  هم اکنون تنها راه ارتباط با وی وکیل وی است ، مسئولان قوه قضائیه با مذاکره با وکیل وی در تلاش هستند متهم صندوق ذخیره فرهنگیان را به کشور بازگردانند.

فرار یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان

در هفته گذشته تمامی اسناد و مدارک مربوط به این اختلاس در مورد مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان و مسئولان بانک سرمایه مورد بررسی قرار گرفت . براساس گزارش ایسنا جلسه دادگاه بسیار طولانی شد و زمان رسیدگی به اختلاس میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به جلسات آینده دادگاه موکول شد. پس از جلسات آینده رای دادگاه در مورد اختلاس میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در مورد فراری شدن برخی از متهمان این پرونده اینگونه اعلام کرد که قوه قضائیه در راستای حفظ حقوق مردم سعی کرده است جلوی تمامی مشکلات را بگیرد وی اعلام کرد : این موضوع که احتمالا برخی از متهمان فرار کنند، درست نبوده و قابل قبول نیست؛ زیرا همه افرادی که در مظان اتهام هستند با قرار آزاد می شوند و اقدامات تامینی مناسب برای انها انجام شده و می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اختلاس میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *