احتمال وجود پورت USB-C در AirPods Pro 2

احتمال وجود پورت USB-C در AirPods Pro 2

در چند سال گذشته اپل تحت فشار شرکت های استاندارد جهانی بوده تا از پورت لایتینگ به پورت USB-C کوچ کند. تاکنون محصولات محدودی چون سری آیپد پرو و برخی دیگر این پورت را دارند و مدل هایی مانند آیفون یا هدفون ایرپادز به این ویژگی مجهز نشدند.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که AirPods Pro 2 ممکن است به آیفون‌های آینده بپیوندد، زیرا این شرکت پورت لایتنینگ را به نفع USB-C کنار خواهد گذاشت.

توییت Kuo نشان می دهد که AirPods “جدید” مورد اشاره در iOS 16.4 می تواند یک نسخه USB-C از AirPods Pro 2 باشد. این خبر باعث جلب توجه طرفداران اپل شده که مشتاقانه منتظر نسخه بعدی AirPods Pro هستند. کارشناس اطلاعاتی پیش بینی می کند که تولید انبوه نسل جدید هدفون اپل در سه ماهه دوم و سوم سال 2023 انجام خواهد شد.

کو همچنین افزود که اپل هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌های USB-C ایرپاد 2 و 3 ندارد، که به این معنی است فقط ایرپادز پرو  از USB-C استفاده می‌کند. این شرکت دستگاه های قدیمی خود را تغییر نمی دهد، که حداقل قابل درک است. اکثر دستگاه‌های اپل قبلاً به USB-C منتقل شده‌اند و شایعه شده است که سری آیفون 15 امسال بالاخره استانداردهای موردبحث را اتخاذ خواهد کرد.

علی‌رغم این انتقال، علائمی وجود دارد که نشان می دهد اپل ممکن است تلاش کند کاربران را مجبور به استفاده از کابل های USB-C اختصاصی برای دسترسی به ویژگی های خاص کند. با این حال، باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند کوپرتینویی چیست. کمپانی که همیشه سعی داشته از طریق لوازم جانبی محصولاتش سود کافی بدست آورد.

اطلاعات محدود هستند و باید به انتظار نشست که چه زمانی چنین هدفونی از راه خواهد رسید. اپل در تلاش بوده محصولی ایده آل را روانه بازار کند تا مخاطبان بیشتری را سمت خود جلب نماید. این کمپانی با وجود استفاده از ویژگی های خاص همچنان طرفداران بسیاری داشته و با استفاده از ویژگی های متداول قطعا می تواند مخاطبان بیشتری را به سمت خود روانه سازد.

کمپانی کوپرتینویی همچنین بزودی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی خواهد کرد که تاکنون شایعاتی درباره آن دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید  نحوه اسکرین شات گرفتن از صفحه دسکتاپ مک بوک اپل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال وجود پورت USB-C در AirPods Pro 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *