احتمالا آیفون SE 2 به طور انحصاری در هند عرضه شود

آیفون SE 2

آیفون SE 2 | یکی از موضوعاتی که این روزها در بازار گوشی های هوشمند مطرح است این است که ابعاد گوشی های سری جدید بسیار زیاد می باشد و صفحه نمایش آن ها بزرگ می باشد، البته برخی از افراد دیگر به ابعاد زیاد این گوشی ها عادت کرده اند ولی برخی از کاربران هنوز به این گوشی های هوشمند عادت نکرده اند و به دنبال گوشی هایی با ابعاد کمتر هستند. البته لازم به ذکر است در این شرایط یافتن گوشی هایی با ابعاد کمتر از 5 اینچ کار بسیار دشواری می باشد.

در سال های اخیر تنها گوشی های آیفون SE کمپانی اپل و سری کامپکت سونی در این ابعاد به بازار عرضه شده اند. اکنون بسیاری از کاربران گوشی های کمپانی اپل منتظر عرضه ی نسل دوم سری آیفون SE می باشند که تا کنون در هاله ای از ابهام بوده و شایعات زیادی در این خصوص مطرح شده است ولی بر اساس آخرین شایعات مطرح شده در این خصوص احتمالا این گوشی هوشمند تنها به طور انحصاری در هند عرضه و حتی تولید خواهد شد.

در شایعات مطرح شده است که آیفون SE 2 قرار است با یک صفحه نمایش 4.2 اینچی به همراه یک چیپ ست A10 فیوژن و 2 گیگابایت رم و سریعترین نسل Touch ID به کار رفته عرضه شود. لازم به ذکر است که دلیل اینکه این کمپانی تولید این گوشی هوشمند را انحصاری در هند آغاز کرده است این است که به دلیل مالیات سنگین بر واردات ابزارهای فناوری به این کشور نسل اول این گوشی هوشمند را نیز در ایالت بنگلور هند تولید کرده بود.

از طرفی دیگر، کشور هند در جهان به عنوان دومین کشور پر جمعیت جهان شناخته شده است و بر اساس آمار انتشار یافته از هر 9 شهروند هندی تنها 2 نفر از آن ها دارای گوشی های هوشمند می باشند و همین موضوع نشان دهنده ی مزیت تولید این گوشی هوشمند در هند به نسبت چین و آمریکا می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا آیفون SE 2 به طور انحصاری در هند عرضه شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *