آیپد پرو جدیدی در سال 2020 عرضه نمی شود

شرکت اپل را باید یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم‌های دیجیتالی بوده ک هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال 2020 نیز چندین محصول منحصربفرد توسط برند کوپرتینویی معرفی شد و حال قرار است بزودی شاهد معرفی تبلت تازه‌ای توسط برند موردبحث باشیم.

اگرچه انتظار داشتیم محصولات سخت افزاری توسط اپل در رویداد WWDC 2020 رونمایی شود اما چنین چیزی صورت نگرفت. به شکلی که کمپانی کوپرتینویی تصمیم گرفت تا تنها روی محصولات نرم افزاری خود تمرکز داشته باشد. در سال 2018 آیپد پرو دو مدل کاملا جدید 11 و 12 اینچی دریافت کرد و در این بین ابتدا سال 2020 هم مدل بروزرسانی شده از راه رسید.

اخیرا شایعه شد که اپل قصد دارد مدل جدیدی از آیپد پرو را برای سال 2020 در نظر گیرد اما گویی این موضوع اشتباه بوده و قرار نیست در سال 2020 چنین گزینه‌ای را از سوی برند کوپرتینویی شاهد باشیم. اگرچه این موضوع مانعی برای توقف پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران صنعتی و اشخاص خبرچین پیرامون رونمایی رسمی از مدل جدید آی‌پد پرو تا پایان سال جاری نشده است.

فاصله زیادی تا رونمایی مدل جدید آیپد پرو داریم

اخیرا بود که اپل تصمیم می‌گیرد تبلت آیپد پرو را معرفی کند. مدلی که دارای مشخصات بزرگ و تغییرات شگفت انگیز بوده و نباید آن را دست کم گرفت. طبق گزارشات اخیر اپل نمی‌خواهد در سال 2020 یک مدل جدید دیگر از سری آیپد پرو ارائه دهد. بنابراین بهتر است در انتظار محصولات دیگری چون آیفون جدید یا اپل واچ باشید تا یک مدل جدید دیگر از سری آیپد پرو. شرکت کوپرتینویی روی پروژه‌های دیگری نظیر آیفون 12 تمرکز داشته و برای نخستین بار چهار مدل جدید از این سری معرفی خواهد کرد.

مدل‌هایی که دو نوع ارزان و دو مدل گران قیمت دارد. به هر حال جزئیات اندک است و باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند زیرا اپل خود چیزی افشا نمی‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موفقیت آیفون 13 ابهام برانگیز است!

نظرات در مورد : آیپد پرو جدیدی در سال 2020 عرضه نمی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *