بر روی صفحه نمایش برخی از آیپد پروهای 2017 اپل لکه های نورانی مشاهده شده است

آیپد پروهای 2017 اپل

کمپانی اپل پس از رونمایی آیپد پروهای نسل قبل، یعنی آیپد پروهای 2017 اعلام کرد که یک محصولی کاملا بی نقص عرضه نموده است ولی در این میان گویا ادعای این کمپانی مبنی بر بی نقص بودن این دستگاه ها صحت ندارد، چرا که پس از عرضه ی عمومی این محصول تعدادی از کاربران این دستگاه اعلام کردند که در اطراف کلید هوم این دستگاه تعدادی لکه های نورانی مشاهده می گردد اما گویا اکنون این لکه های نورانی در تعداد بیشتری از آیپد پروهای 2017 مشاهده شده است.

آیپد پروهای 2017 اپل

طبق اظهارات برخی از کاربران در بعضی از آیپد پروها فقط یک لکه نورانی مشاهده شده ولی در بعضی دیگر تعداد این لکه ها افزایش یافته است و همگی در فاصله ی مشخص چند اینچی کلید هوم قرار گرفته اند. این مسئله تا به امروز تنها در آیپد پروهای 10.5 و 12.9 اینچی این نسخه از آیپد پرو مشاهده شده است. افرادی که دستگاه آن ها در حال حاضر تحت گارانتی +AppleCare قرار دارد این امکان را دارند که با مراجعه به نمایندگی های اپل تبلت خود را تعویض نمایند ولی سایر افراد از چنین امکانی برخوردار نیستند. در نتیجه در آیپد پروهایی که گارانتی ندارند حتی در صورتی که لکه های نورانی به دلیل نور پس زمینه شکل گرفته باشند، کاربران به منظور تعویض صفحه نمایش نسخه های 10.5 اینچی و 12.9 اینچی به ترتیب باید 449 و 599 دلار هزینه کنند.

آیپد پروهای 2017 اپل

لازم به ذکر است که بعضی از کاربران ادعا کرده اند این لکه های نورانی بیشتر در پس زمینه ی سفید قابل مشاهده هستند و بر روی محتوای تیره آنقدرها خودنمایی نمی کنند. از طرفی مشکل چند ماه پس از استفاده از آیپد پرو نسخه ی 2017 نمایان شده بعید نیست که در نسخه های کنونی نیز شاهد این مسئله باشیم. همچنین بر اساس تعویض صفحه نمایش ها در نمایندگی های این کمپانی قطعا ظاهر شدن لکه های نورانی به مسائل نرم افزاری هیچ ربطی ندارد و با ارائه ی یک آپدیت جدید برای این دستگاه ها قابل برطرف سازی نیستند.

آیپدهای 2018 اپل نیز از هم اکنون با مشکل خم شدگی بدنه روبرو هستند، هرچند که کوپرتینویی ها در واکنش به شکایت های این افراد از این مشکل آن را امری عادی و در نتیجه ی فرآیند خنک سازی دستگاه در طول خطوط تولید کارخانه دانسته که بخش های فلزی و پلاستیکی این دستگاه را درگیر می‌ نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بر روی صفحه نمایش برخی از آیپد پروهای 2017 اپل لکه های نورانی مشاهده شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *