آیفون 15 پرو مکس اپل یک گزینه خاص است

آیفون 15 پرو مکس مورد انتظار هنوز در مرحله توسعه است، اما طرفداران آن بسیار هیجان زده هستند. یکی از افشاگران معروف، Ice Universe، آیفون 15 پرو مکس اپل را معرفی کرده است. Ice Universe در دسته توییتر خود مدل سه بعدی دستگاه پرچمدار آینده اپل را به اشتراک گذاشت.

مدل سه بعدی هیچ تفاوتی بین آیفون 15 و مدل های قبلی خود نشان نمی دهد. به طور خاص، «جزیره بریدگی» به همراه سه دوربین پشتی همچنان وجود دارد. همچنین برخی از ویژگی های جدید هیجان انگیز وجود دارد که به بهبود عملکرد و کارایی کمک می کند.

چیپست Bionic خود اپل همیشه بخشی از دستگاه های پرچمدار اپل بوده است. این بار آیفون 15 پرو دارای چیپست A17 Bionic خواهد بود. این چیپست فقط با سری Pro عرضه می‌شود، در حالی که سایر سری های آیفون 15 اپل دارای تراشه A16 Bionic هستند.

به طور مشابه، اپل آیفون 15 پرو مکس دارای ظرفیت رم بزرگ‌تری خواهد بود، بنابراین ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بهبود یافته و چندوظیفه سریع‌تر را ممکن می‌سازد. تصویر فاش شده نشان می دهد که ممکن است گوشی دکمه های فیزیکی نداشته باشد، اما انتظار می رود دکمه های حالت جامد در آن وجود داشته باشد. بازخورد لمسی نیز وجود خواهد داشت، بیشتر شبیه نسخه های قبلی خود با دکمه های هوم.

این یکی از افزوده‌های تکان‌دهنده این شرکت است، زیرا از نظر دکمه‌های هوم به فناوری‌های آیفون ۷ و ۸ برمی‌گردد. Ice Universe توضیح می دهد که آیفون 15 پرو مکس اپل دارای ابعاد 159.86 میلی متر در 76.73 میلی متر در 8.25 میلی متر خواهد بود. این ضخامت کلی 11.84 میلی متر با احتساب دوربین به دست می دهد.

آیفون 15 پرو مکس اپل یک گزینه خاص است

از نظر اتصال، آیفون 15 پرو مکس زد دارای پورت های USB-C، USB 3.2 و Thunderbolt خواهد بود. سرعت انتقال خوب و مشابه مدل های آیفون 15 با تراشه مودم 5G کوالکام است. به طور خلاصه، کاربران سرعت آپلود و دانلود بسیار سریعی را تجربه خواهند کرد.

تاریخ عرضه iPhone 15 Pro Max در سپتامبر 2023 خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که آیا این آیفون را “Ultra” یا “Pro Max” بنامیم. ممکن است عاقلانه باشد که تا زمانی که شرکت نام مناسبی به آن ندهد سکوت کنید.

بیشتر بخوانید  مک‌بوک ایر می‌تواند با بزرگترین نمایشگر تا کنون در سال 2023 عرضه شود

علاوه بر این، اپل هنوز چیزی در مورد رنگ های آیفون 15 پرو مکس فاش نکرده است. طراحی مشابه مدل های قبلی خود است. چیزهای زیادی در این گوشی ها پنهان است که در زمان عرضه قادر به کشف آن ها خواهیم بود. قابل توجه ترین ویژگی ها تراشه A17 Bionic، افزایش ظرفیت رم، پورت USB-C و سنسور ToF سونی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 15 پرو مکس اپل یک گزینه خاص است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *