آشکار شدن صفحه تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا در سایت سامسونگ

آشکار شدن صفحه تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا در سایت سامسونگ

مدتی است که شایعه شده سامسونگ در حال کار بر روی سری گلکسی تب اس 8 پرچمدار می باشد. ما حتی گزارش های مختلفی را در مورد سری تبلت های آینده دریافت کردیم و گزارش هم ارائه دادیم. اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت به طور تصادفی تصویری از مدل Ultra را فاش کرده است.

برای کسانی که نمی دانند، غول فناوری کره جنوبی ظاهرا در حال برنامه ریزی برای عرضه Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8 Plus و Galaxy Tab S8 Ultra در کنار گلکسی S22 است. اگرچه، قبل از عرضه، Galaxy Tab S8 Ultra در وب سایت پشتیبانی رسمی این شرکت مشاهده شده است. این تبلت رده بالا در وب‌سایت رسمی این برند در صفحه پشتیبانی بیکسبی مشاهده شد، که توضیح می‌دهد: «صحبت با بیکسبی با استفاده از صدا برای بیدار شدن در دستگاه‌های گلکسی».

در این صفحه پشتیبانی تصویری از تبلت های گلکسی دیده می شود که در راستای رندرهایی است که قبلا به آن پرداخته بودیم. حتی دارای بریدگی کوچکی بر روی نمایشگر برای دوربین سلفی هم است. علاوه بر این، دستگاه یک صفحه کلید متصل دارد که احتمالاً به طور جداگانه فروخته خواهد شد. در حال حاضر، صفحه هنوز فعال است و تصویر هنوز در وب سایت قابل مشاهده می باشد. با این حال اطلاعات دیگری از این صفحه استنباط نمی شود.

در اخبار مرتبط گلکسی تب اس 8 اولترا صفحه نمایش 14.6 اینچی WQXGA+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است و از پنل SuperAMOLED بهره می برد. شدت روشنایی آن هم 420 کاندلا بر متر مربع است و با صفحه نمایش روشنی رو به رو هستیم. تراکم پیکسلی نمایشگر 240ppi بوده و پوشش شیشه گوریلاگلس 5 هم برای آن تدارک دیده شده تا دوام بیشتری از خود نشان دهد.

از نظر دوربین، این تبلت دارای سیستم دوربین دوگانه عقب با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 و سنسور فوق عریض 6 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در بخش فنی این تبلت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 چهار نانومتری با 8 یا 16 گیگابایت رم در کنار 512 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار می گیرد. باتری 11200 میلی آمپرساعتی داشته و با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شود. اسپیکر استریو داشته که از دالبی اتموس پشتیبانی می کند و وزن آن به 728 گرم می رسد. ابعاد دقیق 326×208×5.5 میلیمتر بوده و گزینه ای باریک به حساب می آید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از سری گلکسی اس 22

دیگر تبلتی که باید به آن اشاره کرد گلکسی تب اس 8 پلاس است. این محصول سامسونگ با نمایشگر 12.7 اینچی SuperAMOLED، وضوح WQXGA+ داشته و از نرخ نوسازی 120 هرتز هم پشتیبانی می کند. پوشش نمایشگر از نوع گوریلاگلس 5 بوده و شدت روشنایی هم 420 کاندلابرمترمربع خواهد بود. همچنین باید به تراکم پیکسلی 266ppi هم اشاره کرد که نشان از روشنایی بالا و دقت قابل توجه صفحه نمایش گلکسی تب اس 8 پلاس می باشد.

دوربین عقب دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی و 6 مگاپیکسلی اولتراواید دارد. در بخش جلو نیز یک حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی آن را همراهی می کند. برای بخش سخت افزاری باید به پردازنده چهار نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی، باتری 10090 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 12، سیستم بلندگو استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، وزن 567 گرمی و ابعاد 285×185×5.7 میلیمتری دیگر مشخصه این تبلت رده بالا سامسونگ خواهد بود که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

آخرین مدلی که باید به آن اشاره کرد، تبلت گلکسی تب اس 8 است. این محصول سامسونگ نمایشگر 11 اینچی LTPS TFT داشته که وضوح WQXGA ارائه می دهد و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. نمایشگری که تراکم پیکسلی آن 276ppi بوده و شدت روشنایی نیز به 500 کاندلابرمترمربع می رسد. گذشته از آن باید به دوربین عقب دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی و 6 مگاپیکسلی اولتراواید نیز اشاره کرد. در بخش جلو نیز یک حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی آن را همراهی می کند.

برای بخش سخت افزاری باید به پردازنده چهار نانومتری اسنپدراگون 888، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی، باتری 8000 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 12، سیستم بلندگو استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، وزن 507 گرمی و ابعاد 253×165×6.3 میلیمتری دیگر مشخصه این تبلت رده بالا سامسونگ خواهد بود که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن صفحه تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا در سایت سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *