آیفون 15 و 15 پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو همراهند

آیفون 15 و 15 پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو همراهند

هنوز چند ماه تا رونمایی از سری آیفون 15 اپل باقی مانده است، اما در حال حاضر شایعات و گزارش های مختلفی در مورد گوشی های هوشمند آینده منتشر می شود. حال، جدیدترین شایعات، جزئیات جالبی را در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس فاش کرد.

یک گزارش جدید فاش کرده که مدل پایین‌تر سری آیفون 15 که شامل مدل پایه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس می‌شود، دارای دوربین‌های اصلی بهبود یافته در عقب خواهد بود. این مدل های مقرون به صرفه تر در سری آیفون 15 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی  دوربین اصلی هستند. به گفته تحلیلگر معروف جف پو، این دو گوشی هوشمند دارای همان سنسور 48 مگاپیکسلی خواهند بود که در مدل های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس سال گذشته ارائه شده بود.

سنسور جدید نسل بعدی آیفون های غیر پرو را قادر می سازد تا عکس های 48 مگاپیکسلی ProRAW را ثبت کنند. به عبارت دیگر، کاربران می توانند تصاویری را با جزئیات بیشتری ثبت کنند که برای کسانی که بعداً تصاویر را ویرایش می کنند عالی است. این ویژگی به طور گسترده ای در بازار مورد استقبال قرار گرفته و همچنین به عنوان یک ارتقاء بزرگ به دوربین های مدل های آیفون 14 پرو رسیده است.

پیش از این، Pu اضافه کرده بود که مدل‌های آیفون 15 پرو به دلیل مشکلات طراحی، از دکمه‌های غیرمتحرک برخوردار نیستند. با این حال، این مدل‌های سطح بالاتر همچنان با قاب تیتانیوم، تراشه A17 Bionic ارتقا یافته و 8 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد. در نهایت، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای یک پورت USB Type C نیز باشند.

در اخباری مرتبط ظاهرا اپل در حال آماده شدن برای معرفی ایربادز جدید Beats در 18 می است. Beats Studio Buds+ برای اولین بار ماه می در iOS 16.4 Release Candidate مشاهده شد. سپس مدتی بعد گواهی IMDA را دریافت کرد و همچنین با مشخصات کلیدی در لیست آمازون پدیدار گشت. در حالی که ما منتظر یک رونمایی رسمی هستیم، جانشین Beats Studio Buds اکنون در سایت صدور گواهی NCC با تصاویر زنده جدید رویت شد.

اپل Beats Studio Buds+ با طراحی شبیه به نسخه اصلی که در سال 2021 معرفی شد، در وب سایت گواهی NCC رویت گشته است. این هدفون طراحی داخل گوش با نوک گوش سیلیکونی برای ارگونومی بهتر دارد. به نظر می رسد هدفون دارای طراحی کوچک و سبک بدون ساقه بوده که قلاب های گوش را از دست می‌دهد. هر دو هدفون دارای بریدگی برای میکروفون هستند.

بیشتر بخوانید  نحوه مخفی کردن نام فولدر در آیفون و آیپد

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 15 و 15 پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *