جیمیل در Galaxy Z Fold 4 بهبود پیدا می کند

جیمیل در Galaxy Z Fold 4 بهبود پیدا می کند

گوگل یک رابط کاربری جدید برای جیمیل راه اندازی کرده است که برای گوشی های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 4 بهینه شده است. رابط جدید دارای طرح بندی 2 صفحه ای است که به کاربران امکان می دهد صندوق ورودی خود را در نیمه سمت چپ صفحه مشاهده کنند. ایمیل باز در سمت راست نمایش داده می شود.

هدف این به‌روزرسانی آسان‌تر کردن چندوظیفگی و نجات کاربران از دردسر جابه‌جایی بین صندوق‌های ورودی و ایمیل‌هایشان است. پنجره سمت چپ صندوق ورودی و سایر پوشه ها را نشان می دهد، در حالی که در سمت راست ایمیل انتخاب شده را نشان می دهد. نوار جستجو در بالای صندوق ورودی قرار دارد و دکمه Compose در قسمت سمت چپ قابل مشاهده است. نوار پایینی در سراسر صفحه امتداد دارد.

رابط کاربری جدید فقط به جیمیل محدود نمی شود. همچنین برای Google Meet و Chat در دسترس است. کاربران می توانند به راحتی بین برنامه ها و سرویس ها جابجا شوند بدون اینکه نیازی به تنظیم اندازه پنجره داشته باشند.

گوگل روی گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو تمرکز کرده است و این رابط کاربری جدید بخشی از تلاش‌های آن برای ارائه یک تجربه کاربری درجه یک در دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ است. گوگل همچنین یک سیستم عامل جدید برای اولین تبلت به نام Android 12L راه اندازی کرده است که به طور خاص برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است. دارای یک سایه اعلان با تقسیم عمودی است که در یک نگاه اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین دارای یک نوار وظیفه است که جابجایی بین وظایف و راه اندازی برنامه ها را آسان می کند.

علاقه مجدد گوگل به گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو احتمالاً به این دلیل است که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه تبلت و تلفن تاشو خود در آینده است. با رابط جدید برای Gmail، گوگل تعهد خود را به ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه در این دستگاه ها نشان می دهد و مایل است روی ترفندهای نرم افزاری جدید سرمایه گذاری کند تا این اتفاق بیفتد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل ویژگی ایمیل داینامیک را برای نسخه های اندروید و iOS جیمیل ارائه داد

نظرات در مورد : جیمیل در Galaxy Z Fold 4 بهبود پیدا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *