آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای شیشه پشتی قابل باز شدن هستند

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای شیشه پشتی قابل باز شدن هستند

به گزارش TechCrunch و CNET، مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای تعمیر آسان‌تر به یک پنل شیشه‌ای قابل جابجایی مجهز هستند. این باعث می‌شود این مدل‌های آیفون پس از iPhone 4S اولین مدل‌هایی باشند که به راحتی از پشت دستگاه باز می‌شوند.

برای تعویض شیشه پشتی در مدل‌های آیفون 12 و آیفون 13، استورهای اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل باید دستگاه را از سمت نمایشگر باز کرده، قطعات را جدا کرده و یک بخش «سیستم پشتی آیفون» را نصب کنند که یک محفظه آیفون با تمام موارد است. قطعات به جز نمایشگر و دوربین عقب. این قطعه به صفحه نمایش اصلی و دوربین عقب مشتری چسبانده می شود، تا زمانی که آن قطعات نیز آسیب نبینند.

برای آیفون 11 و مدل‌های قدیمی‌تر با شیشه‌های ترک خورده، تکنسین‌های مجاز اپل به سادگی کل دستگاه را تعویض می‌کنند. روش جدید برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای اپل ارزان تر و سازگار با محیط زیست خواهد بود.

خرابی های اولیه آیفون 14 نشان می دهد که دستگاه همچنان می تواند از سمت نمایشگر نیز باز شود، بنابراین تعمیرات صفحه نمایش نباید تحت تأثیر این تغییر قرار گیرد. بررسی‌ها هیچ اشاره‌ای به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نداشتند که دارای پنل شیشه‌ای پشتی هستند که به راحتی قابل جابجایی هستند، که نشان می‌دهد این تغییر به مدل‌های استاندارد محدود می‌شود.

در ایالات متحده، اپل استورها برای تعویض شیشه آسیب دیده پشتی آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به ترتیب 169 دلار و 199 دلار برای قطعات و کار هزینه می گیرند. اگر مشتری دارای پوشش AppleCare+ برای آیفون باشد، هزینه برای هر دو مدل به 29 دلار کاهش می یابد. این هزینه ها ممکن است در ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل متفاوت باشد.

سفارشات آیفون 14 از جمعه این هفته به دست مشتریان می رسد، در حالی که آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هشدار اپل به کاربران آیفون 5

نظرات در مورد : آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای شیشه پشتی قابل باز شدن هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *