آیفون برای افراد بالای 40 سال جذاب نیست

آیفون برای افراد بالای 40 سال جذاب نیست

اپل نفوذ زیادی بر مصرف کنندگان به خصوص در ایالات متحده دارد. ما قبلاً می دانیم که کدام محصولات اپل محبوب هستند، اما همیشه مشخص نیست که چه گروه های سنی باعث این محبوبیت می شوند. در اینجاست که آخرین نظرسنجی از سوی همکاران تحقیقاتی هوش مصرف‌کننده (CIRP) ارائه می‌شود. هدف این نظرسنجی این است که بفهمد کدام گروه‌های سنی از کدام محصولات اپل استفاده می‌کنند. نتایج نشان می دهد که آیفون بیشتر توسط جوانان استفاده می شود.

طبق گزارشات CIRP، آیفون بیشتر توسط جوانان استفاده می شود. 22 درصد از کاربران آیفون 18 تا 24 سال سن دارند، در حالی که گروه های سنی 25 تا 34 و 35 تا 44 سال به ترتیب 27 درصد و 23 درصد از کاربران آیفون را تشکیل می دهند. آی‌پد و آیفون دارای تقسیم سنی مشابهی هستند، اما مک در میان کاربران جوان‌تر محبوب‌تر است.

گروه سنی 25 تا 34 سال بیشترین کاربر را در هر سه دستگاه دارد که 27 درصد از کاربران آیفون، 28 درصد از کاربران iPad و 31 درصد از کاربران مک در این گروه سنی قرار دارند. این نشان می دهد که در حالی که جوانان نقش مهمی در موفقیت اپل دارند، آنها تنها نیستند. تقریبا 70 درصد از تمام کاربران اپل زیر 45 سال سن دارند. این امر تایید می کند که گزارش های گذشته به آن اشاره کرده اند، یعنی اینکه جوانان آمریکایی دلیل بزرگی برای محبوبیت اپل هستند. تعداد زیادی از کاربران iPhone، iPad و Mac با سن بالای 45 سال وجود ندارد.

این نشان می دهد که پایگاه مصرف کننده فعلی اپل بیشتر از نسل های جوان تشکیل شده است. با این حال، این ممکن است در آینده تغییر کند زیرا اپل همچنان الهام بخش دنبال کنندگان وفادار خود است. واضح است که افراد جوان‌تر باعث موفقیت اپل می‌شوند، اما هنوز هم کاربران مسن‌تر زیادی وجود دارند. فقط زمان نشان می دهد که آیا این توزیع در طول سال‌ها تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ارزش بازار شرکت اپل به مرز یک تریلیون دلار رسید

نظرات در مورد : آیفون برای افراد بالای 40 سال جذاب نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *