نسل جدید آیفون SE در ماه های آتی 2018 رونمایی خواهد شد

آیفون SE

همان طور که شما دوستان عزیز می دانید کمپانی محبوب آمریکایی اپل در سال گذشته از سه مدل گوشی آیفون رو نمایی کرد که البته در میان این ها خبری از نسل دوم گوشی های آیفون SE در میان نبود و کمپانی اپل تصمیم گرفت که از آیفون ده با طراحی تمام صفحه رونمایی کند. بر اساس گزارش ها و خبرات موجود در پیرامون این کمپانی، کمپانی محبوب و دوست داشتنی اپل در ماه مه سال جاری اقدام به رونمایی از گوشی های نسل دوم آیفون های SE خواهد کرد.

آیفون SE

طبق گفته بیشتر مشتریان و علاقه مندان بسیاری از طرفداران کمپانی محبوب اپل و همچنین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش نسبتا کوچک منتظر معرفی نسل دوم گوشی محبوب آیفون SE هستند. در طی سال گذشته شایعات و همچنین اطلاعات زیادی در ارتباط با گوشی های نسل دوم آیفون SE در فضای مجازی منتشر شد که همه ی آن ها با هم به معرفی و عرضه ی این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ آشاره داشتند.

در طی چند روز گذشته اطلاعات و گزارشاتی در ارتباط با نسل دوم ایفون های SE در بازار گوشی های موبایل منتشر شد که به طور جدی ادعا می کرد که کمپانی محبوب اپل از این دستگاه در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۸ معرفی به عمل می آورد. البته باید این را هم متذکر شد که این ادعا بر طبق چرخه های تامین قطعات و سخت افزار های گوشی های اپل مطرح شده است.

آیفون SE

همان طور که در ابتدای این خبر نیز به آن اشاره کردیم این گزارشات و اطلاعات منتشر شده از سوی دیجی تامیز  منتشر شده که در این گزارشات آمده است که آغاز فروش این دستگاه در ماه مه امسال آغاز می شود. همان طور که می دانید این گزارشات هنوز به طور رسمی از طرف کمپانی اپل اعلام نشده اند به همین خاطر اگر صحت داشته باشند تولید عمده ی این محصولات باید از اول ماه مارس شروع شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل جدید آیفون SE در ماه های آتی 2018 رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *