آیا کمپانی مایکروسافت به جمع کمپانی های تریلیون دلاری خواهد پیوست ؟

کمپانی مایکروسافت

قطعا شما نیز با کمپانی مایکروسافت آشنا هستید و می دانید که این کمپانی تا به امروز توانسته است موفقیت های بسیاری را در عرصه ی ارائه ی خدمات به کاربرانش کسب نماید. یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار مطرح می باشد، بحث افزایش قدرت شرکت ها به واسطه ی عرضه ی سهام و همچنین افزایش قدرت رقابت میان سایر کمپانی ها می باشد.

کمپانی مایکروسافت

تقریبا در میانه های شهریور ماه سال جاری، کمپانی آمازون به دومین کمپانی آمریکایی تبدیل گردید که توانست ارزش کلی سهام 1 تریلیون دلاری را تجربه نماید. این موضوع در شرایطی است که کمپانی اپل تقریبا به مدت 3 ماه توانسته بود که عنوان نخستین کمپانی 1 تریلیون دلاری دنیا را تجربه نماید. اکنون بررسی ‌های جدید نشان می‌ دهد که کمپانی مایکروسافت موفق شده است که به میزان بهای کلی بیشتری نسبت به کمپانی آمازون دست یابد و احتمالا سومین کمپانی آمریکایی که می تواند عنوان 1 تریلیون دلاری را از آن خود نماید، کمپانی مایکروسافت به مدیریت بیل گیتس خواهد بود.

کمپانی مایکروسافت

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری رویترز میزان ارزش سهام کمپانی اپل بعد از 1 تریلیون دلاری شدن این کمپانی 4.4 درصد افزایش پیدا کرد. این موضوع در شرایطی است که سهام کمپانی آمازون با کاهش میزان ارزش 20 درصدی روبرو شد و هم اکنون یه عنوان دومین کمپانی با‌ ارزش آمریکا به حساب نمی آید. نکته ی جالب اینجاست که اکنون کمپانی ردموندی مایکروسافت به عنوان ارزشمندترین کمپانی ایالات متحده محسوب می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا کمپانی مایکروسافت به جمع کمپانی های تریلیون دلاری خواهد پیوست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *